Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Waarheid
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! do aug 05, 2021 3:02 pm
Ik ben alles kwijt door Covid dat kon ik hebben, maar nu gaan ze achter mijn kind aan. Ik zal vechten tot de laatste snik!
Patrick is een voormalig olie- en gasprofessional met meer dan 17 jaar ervaring. Hij heeft een graad in Arbo en Milieu en is een Certified Safety Professional of kortweg CSP. Vader van 2 en toegewijde Canadese patriot die trots is op zijn land maar teleurgesteld is in onze regering
Alberta laat coronaregels los In de Canadese provincie Alberta komt een einde aan de mondkapjesplicht, verplichte quarantaine en testen bij klachten. Dat gebeurde mede dankzij de inspanningen van vrijheidsstrijder Patrick King. Hij nam het op tegen de machtige overheid van Alberta en won.
King kreeg in december vorig jaar een boete van 1200 dollar wegens het overtreden van de coronaregels. De Canadees vroeg de overheid vervolgens om te bewijzen dat er sprake is van een pandemie en dat Sars-CoV-2 bestaat.
Dus in de Canadese provincie Alberta komt een einde aan de mondkapjesplicht, verplichte quarantaine en testen bij klachten. Dat gebeurde mede dankzij de inspanningen van vrijheidsstrijder Patrick King. Hij nam het op tegen de machtige overheid van Alberta en won.
King kreeg in december vorig jaar een boete van 1200 dollar wegens het overtreden van de coronaregels. De Canadees vroeg de overheid vervolgens om te bewijzen dat er sprake is van een pandemie en dat Sars-CoV-2 bestaat.
Deel deze video en zijn verhaal zoveel mogelijk. Iedereen heeft het recht op de waarheid. Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren!