De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Waarheid

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptyza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptydo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptydi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptydi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptydi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptyma mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Het WEF en uw Regering lanceren de Grote Reset in de samenleving.
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptyzo mei 08, 2022 6:46 pm van Hielke Roos

» Hier een belangrijke publicatie die stond in de duitse media!
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptyzo mei 08, 2022 2:17 pm van Hielke Roos

» Elon Musk: Onderzoek" waarom George Soros "uw toegang tot informatie wil controleren!
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptyzo mei 08, 2022 1:52 pm van Hielke Roos

» The Nazis are back ''The Great Reset'' was a smokescreen!
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptywo mei 04, 2022 3:30 pm van Hielke Roos

» Financiële piraten (o.a regeringen) stelen van je.
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptydi mei 03, 2022 6:51 am van Hielke Roos

» Het overlijdensrisico van kinderen neemt toe met 5100% na Covid-19-vaccinatie
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptyma mei 02, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» Stop nu met het bewapenen van Oekraïne.
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptyma mei 02, 2022 7:37 am van Hielke Roos

» V.S. en bondgenoten bereiden zich voor op Russisch gebruik van kernwapens
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptyzo mei 01, 2022 12:48 pm van Hielke Roos

» Het wereldwijde pandemieverdrag en hoe gevaarlijk dit verdag is voor uw vrijheid.
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptyzo mei 01, 2022 7:29 am van Hielke Roos

» Voedseltekorten de Globalisten en Klaus Schwab vertellen ons wat er daarna gebeurt.
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptyza apr 30, 2022 3:18 pm van Hielke Roos

» Geheim: De opleiding van het Oekraïnse Nazi leger door het Australische leger.
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptyza apr 30, 2022 8:03 am van Hielke Roos

» Nazi Canada en Australie hebben samen met Amerika Oekraïense extremisten opgeleid.
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptyza apr 30, 2022 7:11 am van Hielke Roos

» Goya CEO waarschuwt de wereld staat nu op rand van voedselcrisis.
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptydo apr 28, 2022 5:14 am van Hielke Roos

» De WHO is van plan om 194 landen van soevereiniteit te ontdoen op 22 mei 2022.
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptywo apr 27, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Ze zijn nu echt de voedselcrisis aan het CREËREN in Europa en de VS.
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptywo apr 27, 2022 7:48 am van Hielke Roos

» Trudeau wil niet de rechtvaardiging voor de noodwet bekend te maken.
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptydi apr 26, 2022 10:14 am van Hielke Roos

» De genocide op de volkeren van Europa is in volle gang!
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptydi apr 26, 2022 7:02 am van Hielke Roos

» Wakker worden mensen we hebben nog tot mei 2022 om het tij te keren.
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptyza apr 23, 2022 9:07 pm van Hielke Roos

» Heeft Amerika onbewust een einde gemaakt aan de plannen van Klaus voor wereldheerschappij?
Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptydo apr 21, 2022 11:20 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers
mei 2022
madiwodovrzazo
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
KalenderKalender

Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Empty
BerichtOnderwerp: Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta!   Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta! Emptydo aug 05, 2021 3:02 pm

Ik ben alles kwijt door Covid dat kon ik hebben, maar nu gaan ze achter mijn kind aan.
Ik zal vechten tot de laatste snik!

Patrick is een voormalig olie- en gasprofessional met meer dan 17 jaar ervaring. Hij heeft een graad in Arbo en Milieu en is een Certified Safety Professional of kortweg CSP. Vader van 2 en toegewijde Canadese patriot die trots is op zijn land maar teleurgesteld is in onze regering

Alberta laat coronaregels los
In de Canadese provincie Alberta komt een einde aan de mondkapjesplicht, verplichte quarantaine en testen bij klachten. Dat gebeurde mede dankzij de inspanningen van vrijheidsstrijder Patrick King. Hij nam het op tegen de machtige overheid van Alberta en won.

King kreeg in december vorig jaar een boete van 1200 dollar wegens het overtreden van de coronaregels. De Canadees vroeg de overheid vervolgens om te bewijzen dat er sprake is van een pandemie en dat Sars-CoV-2 bestaat.

Dus in de Canadese provincie Alberta komt een einde aan de mondkapjesplicht, verplichte quarantaine en testen bij klachten. Dat gebeurde mede dankzij de inspanningen van vrijheidsstrijder Patrick King. Hij nam het op tegen de machtige overheid van Alberta en won.

King kreeg in december vorig jaar een boete van 1200 dollar wegens het overtreden van de coronaregels. De Canadees vroeg de overheid vervolgens om te bewijzen dat er sprake is van een pandemie en dat Sars-CoV-2 bestaat.

Deel deze video en zijn verhaal zoveel mogelijk. Iedereen heeft het recht op de waarheid.
Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren!

King Hero's Journey Podcast

Link: https://kingheros.bethmartens.com/blog

Klik link : https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Eerste slag gewonnen Court VICTORY Beëindigt beperkingen in Alberta!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Paniek bij de Zorgverzekering de Deurwaarders en CJIB, CAK, VGZ na gewonnen Rechtszaak
» Uitspraak Supreme Court USA geen rechten meer voor mensen die zijn ingespoten met MRNA vaccin.
» Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas
» Mijn hoop is gericht op de Eerste Kamer om Rutte IV er niet te laten komen.
» Pfizer heeft zijn eerste Post Authorisation Adverse Event Report PAAEP moeten vrijgegeven

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Nieuws afgelopen week-
Ga naar: