Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Mordechai Krispijn: Denk jij ook wel eens: Hoe zijn wij hier in Godsnaam in terecht gekomen?
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Mordechai Krispijn: Denk jij ook wel eens: Hoe zijn wij hier in Godsnaam in terecht gekomen? ma jul 26, 2021 9:50 pm
Van een 1,5 meter maatschappij, tot geen handen meer schudden, van je handen kapot wassen tot een mondkapjes advies naar een mondkapjesplicht en weer terug naar een advies. Van PCR testen tot experimentele gentherapie, van volwassenen naar kinderen... het lijkt niet op te houden.
Ik zie vanaf het begin al heel duidelijk de vergelijking met de Tweede Wereldoorlog waarin de niet gevaccineerde de Joden worden van toen. Toch kan ik mij goed voorstellen dat mensen moeite hebben met die vergelijking. Er rijden nu eenmaal geen treinen naar vernietigingskampen.
Als ik die vergelijking maak dan hoef ik helemaal die vernietigingskampen niet aan te halen. Ik noem meestal 5 vergelijkingen:
1. Er is een relatief klein groepje mensen nodig om een land naar de afgrond te helpen. Dat was in WOII niet anders.
2. Tijdens WOII vertelden ambtenaren en winkeliers je ook dat ze ook maar deden wat ze werd opgedragen. Daarom staan er ook geen BOA’s bij de horeca te controleren. De eigenaar regelt dit. Die voert dit onmenselijke beleid voor de overheid uit. Gratis! Blij dat hij open mag.
3. Ook in 40-45 werden mensen tegen elkaar opgezet. Er werd een zondebok gevonden voor alle problemen. Toen waren het de Joden, Zigeuners en homo’s, straks zijn het de niet-gevaccineerde.
4. Toen werd de wet aangepast naar de wensen van de overheerser, het is nu niet anders.
5. Toen was de media de roeptoeter voor de politiek. Nu zien we hetzelfde. Kortom, genoeg vergelijkingen. Maar hoe is het dan mogelijk dat we in 1,5 jaar afgleden naar een periode die we met ze allen nooit mochten vergeten? Ik kom uit op tien voornaamste oorzaken.
1. Het is te groot om niet waar te zijn Mocht dit een groot plan zijn, weet dan dat veel mensen zich niet voor kunnen stellen dat dit een complot is. Het is eenvoudigweg te groot om een complot te kunnen zijn. Want hoe zou het mogelijk zijn dat alle wereldleiders zich samen hebben verenigd om de mensheid te onderwerpen aan onderdrukking en slavernij? Dit lijkt een heel legitieme vraag tot dat je jezelf de volgende vraag stelt: Hoeveel mensen zijn er nodig om samen tot dit plan te komen?
Er zijn in totaal 196 landen op deze planeet. 193 zijn lid van de Verenigde Naties. Er zijn slechts drie landen geen lid maar worden gezien als waarnemers. Dit zijn: Vaticaanstad, Palestina en Kosovo.
Met andere woorden, als je deze 193 leiders van deze landen zover krijgt om met je mee te doen, en zij krijgen op hun beurt een klein groepje met zich mee, dan heb je slechts een paar duizend mensen nodig om de wereld in korte tijd te veranderen in een dictatuur. Hoe doe je dat? Door een massa hypnose van angst! Inmiddels weten wij dat angst een middel is dat mensen aanzet om dingen te doen die ze anders nooit zouden doen.
Jaren terug bekeek ik de documentaire Zeitgeist. Een absolute aanrader. In deze documentaire wordt oa. het voorbeeld aangehaald van Operation Northwoods. Daarbij was het de bedoeling dat de Cubanen de schuld zouden krijgen van terroristische aanvallen in de VS. Het idee erachter was dat, als je maar iets bedenkt dat zo groot en zo schadelijk is, dat niemand zich kan voorstellen dat dit een interne operatie kan zijn. 2. Er is niemand meer over Het is misschien niet voor niets 75 jaar geleden. Diegenen die de mogelijke parallellen konden trekken als overlevende van WOII zijn er niet meer. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat, als dit scenario uit was gerold in de jaren 60, dat het minder kans van slagen had gehad. De meeste mensen hadden dan mogelijk veel eerder de associatie gemaakt met 40-45 vanuit zijn/haar eigen persoonlijke ervaringen en herinneringen.
3. De vijand is onzichtbaar Heb je gemerkt dat wij tegen een onzichtbare vijand vechten? De laatste keer dat ik mij kan herinneren dat wij tegen een onzichtbare vijand vochten was de oorlog tegen het terrorisme. Weet je nog?
Nu zijn velen er inmiddels van overtuigd dat 11/9 een opgezet plan was. Ook Rutte verwees laatst meteen naar 11 september als een complot toen hij wederom op een leugen werd betrapt door Gideon van Meijeren (1.05 min) https://bit.ly/3x7dbCX
Ook in de oorlog tegen terrorisme werd ons verteld dat we vochten tegen een onzichtbare vijand. Ook toen werden we geconfronteerd met angstpropaganda als: “We hoeven het maar 1 keer mis te hebben”, Je bent voor ons of tegen ons in de strijd tegen terrorisme”.
De terroristen begaven zich onder de bevolking. Het kon wel eens jouw buurman zijn. Ik kan mij nog goed herinneren dat ook ik regelmatig om me heen keek op het station of een luchthaven voor het geval iemand ergens een tasje achterliet. Dit was trouwens de oorzaak voor de wet op het verbod van gezichtsbedekking.
Een onzichtbare vijand zorgt er in ieder geval voor dat het veel lastiger wordt om de verantwoordelijken aan te wijzen. De beleidsmakers “doen ook maar wat ze kunnen om een grotere crisis te vermijden”. Maar… dit heeft een houdbaarheidsdatum. Want uiteindelijk moet er een zondebok worden gevonden om het verhaal langer in stand te houden.
4. De zondebok Zoals in de meeste dictatoriale systemen is er uiteindelijk een zondebok nodig om de onzichtbare vijand te vervangen. Natuurlijk is dit afleiding van de werkelijke oorzaak maar het werkt nog steeds. Je ziet het de laatste weken duidelijk in de media. De afgelopen weken zijn er bij Op1 en Nieuwsuur ineens gesprekken over de rechten van niet-gevaccineerde. Zouden die dezelfde rechten mogen hebben als de gevaccineerde? Wat mogen ze dan wel en wat niet?
Wat een paar maanden geleden nog als onmogelijk werd gezien, is nu ineens realiteit. Zo komt de staatspropanda met eigen onderzoekjes waar de overgrote meerderheid het goed vindt dat niet-gevaccineerde minder rechten hebben dan gevaccineerde. https://bit.ly/3i4GZvN
Hoe dit komt? Inmiddels denk ik dat veel gevaccineerde serieuze vraagtekens hebben bij het gevoerde beleid en misschien ook wel steeds meer bij de ‘vaccins’. Veel jongeren voelen zich beetgenomen door de marketingcampagne ‘Dansen bij Jansen’ van Hugo de Jonge. Maar omdat zij nu al gevaccineerd zijn, beseffen zij ook dat zij mogelijk een gezondheidsrisico hebben genomen waar anderen niet toe bereid waren.
Hoewel het overgrote deel de prik lijkt te hebben genomen om hun vrijheid terug te krijgen, ontdekken velen dat ze mee hebben gedaan aan een groot medisch experiment van gentherapie. Misschien niet zo gek dat zij hier nu voor willen worden beloond. Een van de manieren om die beloning te innen is iets te mogen dat de niet-gevaccineerde niet mogen zoals uitgaan of de horeca bezoeken. Dat dit neerkomt op het creëren van de medische apartheid, lijkt er minder toe te doen.
5. Mensen willen erbij horen Ik ken best veel mensen die het totaal niet eens zijn met dit beleid maar bijvoorbeeld niet naar demonstraties gaan. Er is een enorm grote groep die onder de oppervlakte een stil protest voert. Zij zijn wel bereid om op te staan maar alleen als het echt niet anders kan. Dit zijn de mensen die een mondkapje dragen omdat ze ‘geen gezeur’ willen of een test nemen als de werkgever erom vraagt. Zich laten prikken gaat ze vaak te ver.
De beleidsmakers weten dit. Dit is dan ook de voornaamste reden dat iedere vorm van een serieus tegengeluid wordt weggezet als ‘wappies’ of ‘complotdenkers’. Zet deze groep andersdenkenden weg als ‘gekkies’ en je hoeft het gesprek niet meer aan te gaan.
Het is voor heel veel mensen moeilijk om niet bij een bepaalde groep te horen of om bij een relatief kleine groep andersdenkenden te horen. Dat is dan ook de reden waarom er maar 11% nodig is om alles te veranderen. De overige 89% volgt altijd de winnaar. Een mooi artikel in dit kader is van Erwin Kompanje: https://bit.ly/3iJ1VYa
6. De politiek staat los van het volk In Nederland noemen wij het inmiddels de Rutte doctrine. Het komt erop neer dat Rutte gewoon doet wat hij wilt en de regels naar zijn hand zet. Rutte liegt, draait en konkelt maar staat narcistisch boven de partijen en gaat gewoon door. Het heeft hem veel opgeleverd en meestal is dat gedrag dan moeilijk te veranderen.
Daarnaast wordt hij beschermd. Toen het er een paar maanden geleden op leek dat aanblijven voor Rutte onmogelijk was geworden, wist Kaag hem te steunen door te gaan voor een motie van afkeuring in plaats van een motie van wantrouwen. Een sociaal gebaar aan haar toekomstige politieke partner.
Juist omdat de politiek los is komen te staan van de samenleving kan er een beleid worden gevoerd dat zo enorm schadelijk is. Zo zijn er bewijzen te over dat er slechts een zeer klein groepje mensen nodig is om een land naar de afgrond te helpen. Uit het pas vrijgekomen WOB verzoek is bijvoorbeeld gebleken dat ambtenaren van EZ vorig jaar maart al hebben aangegeven dat lockdowns veel te veel schade zouden opleveren. Toch werden de lockdowns doorgevoerd. https://bit.ly/3iSuYc1
7. De Trias Politica functioneert niet meer De Trias Politica zorgt ervoor dat de wetgevende, de uitvoerende en de rechtsprekende macht bij verschillende instellingen moet liggen. Natuurlijk was het mooiste voorbeeld van het afgelopen jaar de rechtszaak rondom de avondklok. Het volk werd rond twaalf uur ’s middags bevrijd en om 16 uur was er sprake van een turbo spoed appel waar nog nooit iemand van had gehoord. De beslissing werd een week uitgesteld, de avondklok bleef intact, de wet werd binnen een week aangepast en voilà, we bleven opgesloten.
Waar Pels Rijcken, de voornaamste landsadvocaat, eerst nog iets van een verdediging veinsde in de rechtszaken, wordt er nu vrijwel geen enkel verweer meer gevoerd. Ze weten op voorhand al dat ze gaan winnen. Wist je trouwens dat er door Pels Rijcken, maar liefst achtien jaar lang voor miljoenen kon worden gestolen van derden rekeningen? https://bit.ly/3iMK0zJ En dit bedrijf vertegenwoordigt de staat! Het zijn bijzondere tijden.
8. De media is de spreekbuis voor de overheid Het mag inmiddels duidelijk zijn dat de Main Stream Media vooral op de hand is van de overheid. Natuurlijk zijn er hier en daar wat kritische berichten maar dit lijkt niet meer dan een poging om een balans te veinzen.
Mocht er al een kritisch tegengeluid bij een programma als Op1 aan tafel schuiven, dan zitten er minstens 3 pro-geluiden aan tafel om korte metten met deze ‘tegenstander’ te maken. Een prachtig voorbeeld hiervoor blijft Floris van der Spek. Maar liefst 6 man schoof aan tafel, en Beau deed mee, om hem op zijn plek te zetten. Toen dat niet lukte verloor Beau zijn geduld: https://bit.ly/3BGtav9 Nog een mooi voorbeeld is de video van Faya Lourens waarin zij aangeeft hoe ook Jort Kelder zijn ziel aan de duivel heeft verkocht: https://bit.ly/3kW2JM0
En is het niet vreemd dat een Marc van Ranst, Ab Osterhaus, Humberto Tan en een Wilfred Genee zo ontzettend hun best doen om iemand als Willem Engel aan te pakken? Als iemand daadwerkelijk onzin zou verkondigen, waarom dan al die moeite om hem het zwijgen op te leggen? Waarom vooral over hem praten in plaats van met hem? https://bit.ly/3rx9Rji en https://bit.ly/3kWwZXh
9. Zo in het groot, zo in het klein Als er wereldwijd maar een paar duizend mensen nodig is om de wereld naar de afgrond te helpen, dan heb je ook binnen de desbetreffende landen maar een handjevol mensen nodig om dit per land plaats te laten vinden.
Zo kan het goed zijn dat een kleine groepje mensen rondom Rutte, de Jonge, Kaag, Grapperhaus en Ollongren op de hoogte zijn van het grotere plan en dat de rest meedoet vanuit een vorm van loyaliteit.
10. Elders is het erger Een van de veel gebruikte troeven is ook om naar andere landen te wijzen. Is het je bijvoorbeeld niet opgevallen dat veel maatregelen niet gelijktijdig worden ingezet in de verschillende omliggende landen?
Nu Frankrijk overgaat tot een verbod op de horeca voor niet-gevaccineerde kunnen de Nederlandse beleidsmakers wijzen naar Frankrijk om te laten zien dat het altijd erger kan. Tegelijkertijd is het een mooie voorbereiding om het hier later ook in te voeren. Tenslotte
Dit zijn voor mij de tien voornaamste redenen/oorzaken waarom we zijn waar we zijn en hoe het, stap voor stap, zover kon komen. En... de reis is nog niet voorbij.
Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren! Klik link : https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Hielke Roos
Mordechai Krispijn: Denk jij ook wel eens: Hoe zijn wij hier in Godsnaam in terecht gekomen?