De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Klik hier en zie de Vertrouwelijke Pfizer-documenten
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimeza maa 18, 2023 2:51 pm van Hielke Roos

» De kiezers willen vrijheid zonder Rutte.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimeza maa 18, 2023 1:16 pm van Hielke Roos

» De ondergang van het Amerikaanse imperium.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimewo maa 15, 2023 4:11 pm van Hielke Roos

» Ware beelden 18+ Battle For Bakhmut (speciaal rapport)
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimeza maa 11, 2023 5:30 am van Hielke Roos

» China is begonnen met het rangschikken van de burgers met een 'sociaal krediet'-systeem
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimema maa 06, 2023 11:46 am van Hielke Roos

» Laat Uw Genen niet uit de fles ( laboratorium) komen.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimema maa 06, 2023 8:39 am van Hielke Roos

» “Great Reset”: Groene gekjes en globalisten willen huisbezitters onteigenen
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimema feb 27, 2023 6:17 pm van Hielke Roos

» DUISTERE VOORSPELLING: Calamity Joe saboteerde de Nord Stream-pijpleiding.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimezo feb 26, 2023 10:18 am van Hielke Roos

» Bosma (PVV): "Voor onze ogen zien we onze vrijheid sterven.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimezo feb 26, 2023 10:00 am van Hielke Roos

» India schuift klimaatdoelen opzij kolencentrales moeten productie verhogen.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimezo feb 26, 2023 9:41 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab en Soros lanceren Fonds voor een ''vrij'' en ''democratisch'' Oekraïne
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimezo feb 26, 2023 4:09 am van Hielke Roos

» BBB Caroline van der plas en haar build back better met Klaus Schwab en Bill Gates
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimedo feb 23, 2023 4:52 pm van Hielke Roos

» Kaag: Nederland staat open voor de digitale euro.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimeza feb 18, 2023 5:43 am van Hielke Roos

» SmartMatic - Mark koek (D66) Soros en Schwab zullen de verkiezing uitslag gaan leveren!
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimema feb 06, 2023 7:59 am van Hielke Roos

» Bekijk de docu World War Co.v the Big Picture en ontkenning door het Cabalt.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimeza feb 04, 2023 4:01 am van Hielke Roos

»  Generaal Michael A . Minihan verklaard de oorlog aan China.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimewo feb 01, 2023 8:24 am van Hielke Roos

» Lees hoe we kunnen voorkomen dat de VN cq WEF een wereldregering wordt.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimedi jan 31, 2023 7:46 pm van Hielke Roos

» De grootschalige stemfraude in Nederland als doel om u als slaaf te knechten.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimezo jan 22, 2023 3:45 pm van Hielke Roos

» Lees hier hoe Bill Gates functioneert als een echte werelddictator.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimeza jan 21, 2023 5:27 pm van Hielke Roos

» Zelensky kondigt aan dat hij lid gaat worden van het World Economic Forum in Davos
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimema jan 16, 2023 7:24 pm van Hielke Roos

» Wat er in 2023 voor jouw portemonnee verandert.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimeza dec 31, 2022 2:18 am van Hielke Roos

» Zo gaan ze ons allemaal CONTROLEREN, nieuwe lockdowns aangekondigd
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimema dec 19, 2022 7:53 am van Hielke Roos

» Oekraïne Raketten raken kerk, ziekenhuis, scholen, huizen in het centrum van Donetsk
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimevr dec 16, 2022 3:44 pm van Hielke Roos

» CHINA REVOLUTIE – De Chinezen worden wakker!
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimewo dec 14, 2022 6:29 am van Hielke Roos

» Upgrade je huis voor het milieu, of word gedwongen te verkopen.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimema dec 12, 2022 2:31 pm van Hielke Roos

» Hij komt er aan de vaccinatie pas 'WEF pandemische paraatheid'
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimema dec 12, 2022 12:12 am van Hielke Roos

» Oekraïne brandt Europese wapenvoorraden uit, EU slaat alarm
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimezo dec 11, 2022 6:27 pm van Hielke Roos

» Bereid je voor op 'klimaatvergrendelingen.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimezo dec 11, 2022 5:05 am van Hielke Roos

» Oekraïne pleegt zelf aanvallen op het centrum van Donetsk veel burgers omgekomen
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimeza dec 10, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Poetin waarschuwt: O.a Bankier Rothschild wil ons onderdompelen in een 3de Wereldoorlog
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimevr dec 09, 2022 5:04 pm van Hielke Roos

» Poetin dreigt met ‘bliksemsnelle’ kernaanval.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimevr dec 09, 2022 4:51 pm van Hielke Roos

» Poetin en China hebben zojuist een GROTE overwinning behaald op Europa en de VS
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimevr dec 09, 2022 3:09 pm van Hielke Roos

» Wat vinden Russen van de oorlog in Oekraïne hoor erover in deze docu.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimewo dec 07, 2022 4:58 am van Hielke Roos

» Rusland gecontroleerde frontlinie van Kherson, tegenover posities in Oekraïne
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimedo dec 01, 2022 1:36 pm van Hielke Roos

» Hier is hij dan: DIED SUDDENLY - (DOCUMENTARY) zie in de link.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimeza nov 26, 2022 6:21 am van Hielke Roos

» WEF betaald de Regerings overheidsfunctionarissen en personeel.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimevr nov 25, 2022 1:36 am van Hielke Roos

» Rutte en Kaag stemmen in met (wereldwijd) vaccinatiepaspoortsysteem!!
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimedo nov 24, 2022 5:02 pm van laura123354

» U zal insecten eten, Kaag en Rutte aten de duurste steak ter wereld op de G20
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimezo nov 20, 2022 2:28 pm van Hielke Roos

» Plots overleden en Huisarts Leenstra krijgt doodsbedreiging.
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimevr nov 18, 2022 5:19 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab wil een "diepgaande systemische en structurele herstructurering van onze wereld"
Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimedo nov 17, 2022 11:37 am van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Empty
BerichtOnderwerp: Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog!   Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog! Icon_minitimewo jul 21, 2021 10:32 am

"Volledige vaccinatie zal een voorwaarde zijn voor toegang tot nachtclubs en locaties waar grote mensenmassa's samenkomen.
Dit gaat de wereld niet pikken ze zijn stapel gek de wereld leiders zijn corrupt en willen ons de grond rechten afnemen!

Wat Boris Johnson hier zegt: "Volledige vaccinatie zal in September een voorwaarde zijn voor toegang tot nachtclubs en locaties waar grote mensenmassa's samenkomen.
Link: https://twitter.com/Channel4News/status/1417170510006439936

Dan komt mijn voorspelling 2018 uit komen want toen al schreef ik op di 27 nov 2018 - 13:30 : Een Covid virus zal als een zwart laken over Europa heen vallen begin 2020. En de hel zal open breken rond september 2021. George Soros de man die continenten zal trachten te ontwrichten met een Covid virus en de mensen tegen elkaar op te zetten om zo een burgeroorlog in Europa te veroorzaken. Het volk zal de regels niet meer pikken.

Het Euro Gendforce leger zal deze (burger) oorlogen neerslaan velen van U opsluiten en of knechten. Dit zal gepaard gaan met bloed wat zal vloeien door de straten overal in Europa. Alles word vernietigt de Zorg de Middenstand noem het maar op.

Het volk zal in opstand komen maar daar hebben ze al rekening mee gehouden want zij zijn immers de veroorzakers. Kijk in de link wanneer ik het geschreven heb en lees verder .. link:
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com/t137-george-soro-s-de-man-die-de-wereld-tracht-te-veroveren-en-het-bloed-door-de-europeese-straten-zal-laten-vloeien?highlight=GEORGE+SOROS

Deel dit het hele verhaal zodat mensen het lezen Boris Johnson zegt September! Ik zei in September 2020 zal de hel open breken om dat het in hun geheime agenda staat!

Lees ook: Vaccinpaspoorten en aarzeling tegen vaccins zijn geen nieuw fenomeen.
Het is belangrijk om de voordelen van vaccins te begrijpen, schrijft een expert in evidence-based gezondheidszorg.
Met COVID-19 is echter een nieuwe kwestie van eerlijkheid ontstaan, gekoppeld aan wereldwijde toegang tot vaccins en respectieve paspoorten.
Lees verder in de Link:
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com/t612-u-kan-hoog-of-laag-springen-maar-verplicht-vaccinatie-komt-er

Ik sta niet volledig achter het volgende filmpje in de link want ik kan het gewoon weg niet geloven het is wel heel bizar!

https://rumble.com/vk3k5e-wereldwijde-chaos-verwacht-komende-herfst.html?

Deze dokter legt het wat anders uit maar toch:

https://rumble.com/vhp8e1-massive-world-renowned-doctor-blows-lid-off-of-covid-vaccine.html

Patent onderzoeker legt uit!

Stew Peters sprak met Dr. David Martin in een historisch interview met onbetwistbare, op feiten gebaseerde blootstelling die door de hele wereld zou moeten worden gezien als een absoluut einde aan het COVID-verhaal.
https://www.bitchute.com/video/di7UQaLmWSjL/?fbclid=IwAR3YXi9gs2QaXxSWQD3gg7n2rns0BP8vl0SRHa2E_hwoEAKch9RXXWcH7w4

We zijn in de meerderheid dus sta op en laat u letter en figuurlijk niet kisten!

Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren!
Doneer een paar euro Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. Als ik alles zelf moet betalen lidmaatschap en onderhoud / design en nieuws brieven na leden verzenden vraagt de web designer ook al per jaar geld voor! Ik vraag U dus om een kleine bijdrage om zo het werk te blijven doen en de advertentie troep weg kopen.  
Ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Zo kan ik belangrijk nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos

laura123354 vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Dus mijn voorspelling uit 2018 komt uit dit word een ''burger'' oorlog!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Australie zet leger in! Komt er dan toch een Oorlog zo als ik voorspelde in 2018?
» Mogelijk spoedig het uitbreken van Burger oorlogen of een nieuwe grote Wereld oorlog
» Kamala Harris is geen natuurlijk geboren burger en kan dus niet in aanmerking komt voor het ambt als president.
» Marc van Ranst schreeuwt huilend: ik zit al een week op mijn kamer! Ja dat komt door uw eigen leugens
» Covid komt niet uit een laboratorium kijk weer word u op het verkeerde been gezet.

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: De waarheid lees het!-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: