De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
 
IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten van Klaus Schwab.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

» Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimedi aug 15, 2023 2:37 am van Hielke Roos

» Dilan Yeşilgöz en Kaag zeggen complotdenkers bedreigen democratie!
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimeza aug 12, 2023 6:23 am van Hielke Roos

» In het toekomstbeeld van de stad is geen plaats meer voor auto’s
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimeza aug 12, 2023 5:59 am van Hielke Roos

» C:19 censuur van de Pers en de Regeringen bleken dodelijk te zijn.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimevr aug 04, 2023 11:55 am van Hielke Roos

» Waarom de windenergie-industrie van 250 miljard de grootste zwendel is.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimedo aug 03, 2023 6:44 pm van Hielke Roos

» Klimaat: de financiële verzwakking en dan een 3 de wereld Oorlog?
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimewo aug 02, 2023 5:53 pm van Hielke Roos

» Chrislam? velen dachten grapje! men bouwde al een moskee en kerk op één plek.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimedi aug 01, 2023 10:19 am van Hielke Roos

» V.N. Reduce population plan 1974 kissinger report plan een nep klimaat crisis.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimedi aug 01, 2023 9:45 am van Hielke Roos

» Oekraïense tanks lopen op Russische olie.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimedo jul 27, 2023 12:21 pm van Hielke Roos

» Het Boek the Great Reset van Klaus Schwab lees het gratis online!!
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimedi jul 25, 2023 4:40 pm van Hielke Roos

» Stop met uitknijpen van het Volk de oorlog tegen Rusland is al verloren.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimema jul 24, 2023 5:05 pm van Hielke Roos

» Communistisch DDR versus 15-minuten-steden.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimeza jul 15, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

 

 Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos


Posts : 1120
Join date : 15-08-18
Age : 71

Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Empty
BerichtOnderwerp: Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.    Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.  Icon_minitimevr jul 16, 2021 9:26 pm

Dan snap je waarom ze hem misschien niet beschermden. De AIVD had hem kunnen schaduwen? Ze moeten toch de mens tegen terreur beschermen ook al wil de persoon het niet. En men was toch bezig de zware misdaad aan te pakken? Dan was Peter wel een goede lok eend toch? Had de AIVD het drama niet kunnen verkomen? of waren ze bang dat hij juist het AIVD en de Regering aan het onderzoeken en ontmaskeren was?

Want Peter zat niet stil nee hij vecht tegen onrecht en laat hij nu in dit filmpje iets heel opmerkelijks verklaren aan de heersers in de wereld!

En wat velen niet weten maar het filmpje zegt het al Peter wilde de politiek weer in! En daar zaten ze in Den Haag en bij het WEF / WHO niet op te wachten!

Ik heb gewacht met dit bericht tot Peter rust in vrede!

Hoe lossen we dat hebben ze gedacht want deze man is net als zijn vader ook een verzet strijder!
Nu gewoon niet beveligen niet naar om kijken en hij  is zo dood en kost het ons ook geen duppie!

Hier een deel van het filmpje waar hij bij een ''Human Right'' organisatie een uiteenzetting doet over de huidige situatie in de wereld.
Peter R de Vries wilde een stapje hoger op de ladder en mensen voor het internationaal straf hof dagen althans daar was men bang voor!

Stel niet ik maar Peter had u iets verteld u had hem direct gelooft!
Peter R de Vries was een last aan het worden!

Peter voor de mensen die het door hebben plaats ik dit.
Zodat de deur op een kier blijft omdat de mogelijkheid er in zit dat je om andere redenen er niet meer bent.



Dus ik kan kompleet fout zitten maar het filmpje bracht mij wel aan het denken!!
En zolang de zaak niet goed onderzocht is zou je zeker mijn beweegredenen snappen.
Dit omdat je zelf opzeker ook op onderzoek was gegaan!

Ik weet de meningen zijn verdeeld over Peter R. de Vries maar toch als je de waarheid wilt weten adviseer ik je om deze zojuist door mij gemaakt (Wide Awake)
Kijk ook hier: https://web.facebook.com/100069768548025/videos/363569061966881

sunny Mocht het allemaal niet zo zijn vergeeft me.


Advocaat Taghi: beschieting Peter R. de Vries 'zonder enige objectieve onderbouwing' in verband gebracht met cliënt
In de berichtgeving over de aanslag op Peter R. de Vries wordt de beschuldigende vinger ongefundeerd op Ridouan Taghi gericht. Dat schrijft de Rotterdamse advocaat Inez Weski, die Taghi verdedigt, in een mededeling aan de pers.
"Zoals zovelen zijn ( ) mijn kantoorgenoten en ik geschokt door de aanslag op Peter R. de Vries ( ) en hopen wij dat hij zal overleven", meldt Weski in het persbericht. "Er is inmiddels een stroom aan berichten in de media ontstaan ( ). Daarbij werd echter zonder enige objectieve onderbouwing gewezen naar cliënt Ridouan Taghi."

Volgens Weski is er geen bewijs dat De Vries in 2019 op een dodenlijst van Taghi stond. "Peter R. de Vries twijfelde destijds al aan de betrouwbaarheid van die melding. Cliënt heeft toen laten weten niets van doen te hebben met zo'n dodenlijst. Over een eventueel onderzoek naar zo'n lijst door het openbaar ministerie is helaas niets meer ( ) vernomen, dus ook niet of die melding op desinformatie berustte."

Weski wijst er verder op dat Taghi niet vervolgd wordt voor de dood van advocaat Derk Wiersum en de broer van kroongetuige Nabil B.

In het zogeheten Marengoproces staan de drugscrimineel en 16 medeverdachten wel terecht voor een reeks andere liquidaties en pogingen daartoe. Het gaat dan bijvoorbeeld om de moord op misdaadblogger Martin Kok en Spyshophouder Ronald Bakker. Op de lijst van aanklachten staat ook een mislukte liquidatie in Rotterdam op Khalid B.

Taghi werd in december 2019 opgepakt in Dubai.

Kijk hier eens wat er zoal gebeurt in de werel u zult verstelt staan:
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com/f2-hoogte-punten-deze-website

Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren!
Klik link : https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com
 
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kap ermee! Luister eens naar deze video in de link.
»  Populisme in Europa is dood, zegt u? Het is niet eens ziek!
» Luister ik vraag U alleen bekijk dit filmpje luister eens wat er gezegd word!
» Mordechai Krispijn: Denk jij ook wel eens: Hoe zijn wij hier in Godsnaam in terecht gekomen?
» Waarom vaccinatiepaspoorten als gevaccineerden net zo goed geïnfecteerd kunnen raken en besmettelijk zijn voor anderen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Nieuws afgelopen week-
Ga naar: