Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood. vr jul 16, 2021 9:26 pm
Dan snap je waarom ze hem misschien niet beschermden. De AIVD had hem kunnen schaduwen? Ze moeten toch de mens tegen terreur beschermen ook al wil de persoon het niet. En men was toch bezig de zware misdaad aan te pakken? Dan was Peter wel een goede lok eend toch? Had de AIVD het drama niet kunnen verkomen? of waren ze bang dat hij juist het AIVD en de Regering aan het onderzoeken en ontmaskeren was?
Want Peter zat niet stil nee hij vecht tegen onrecht en laat hij nu in dit filmpje iets heel opmerkelijks verklaren aan de heersers in de wereld!
En wat velen niet weten maar het filmpje zegt het al Peter wilde de politiek weer in! En daar zaten ze in Den Haag en bij het WEF / WHO niet op te wachten!
Ik heb gewacht met dit bericht tot Peter rust in vrede!
Hoe lossen we dat hebben ze gedacht want deze man is net als zijn vader ook een verzet strijder! Nu gewoon niet beveligen niet naar om kijken en hij is zo dood en kost het ons ook geen duppie!
Hier een deel van het filmpje waar hij bij een ''Human Right'' organisatie een uiteenzetting doet over de huidige situatie in de wereld. Peter R de Vries wilde een stapje hoger op de ladder en mensen voor het internationaal straf hof dagen althans daar was men bang voor!
Stel niet ik maar Peter had u iets verteld u had hem direct gelooft! Peter R de Vries was een last aan het worden!
Peter voor de mensen die het door hebben plaats ik dit. Zodat de deur op een kier blijft omdat de mogelijkheid er in zit dat je om andere redenen er niet meer bent.
Dus ik kan kompleet fout zitten maar het filmpje bracht mij wel aan het denken!! En zolang de zaak niet goed onderzocht is zou je zeker mijn beweegredenen snappen. Dit omdat je zelf opzeker ook op onderzoek was gegaan!
Ik weet de meningen zijn verdeeld over Peter R. de Vries maar toch als je de waarheid wilt weten adviseer ik je om deze zojuist door mij gemaakt (Wide Awake) Kijk ook hier: https://web.facebook.com/100069768548025/videos/363569061966881
Mocht het allemaal niet zo zijn vergeeft me.
Advocaat Taghi: beschieting Peter R. de Vries 'zonder enige objectieve onderbouwing' in verband gebracht met cliënt In de berichtgeving over de aanslag op Peter R. de Vries wordt de beschuldigende vinger ongefundeerd op Ridouan Taghi gericht. Dat schrijft de Rotterdamse advocaat Inez Weski, die Taghi verdedigt, in een mededeling aan de pers. "Zoals zovelen zijn ( ) mijn kantoorgenoten en ik geschokt door de aanslag op Peter R. de Vries ( ) en hopen wij dat hij zal overleven", meldt Weski in het persbericht. "Er is inmiddels een stroom aan berichten in de media ontstaan ( ). Daarbij werd echter zonder enige objectieve onderbouwing gewezen naar cliënt Ridouan Taghi."
Volgens Weski is er geen bewijs dat De Vries in 2019 op een dodenlijst van Taghi stond. "Peter R. de Vries twijfelde destijds al aan de betrouwbaarheid van die melding. Cliënt heeft toen laten weten niets van doen te hebben met zo'n dodenlijst. Over een eventueel onderzoek naar zo'n lijst door het openbaar ministerie is helaas niets meer ( ) vernomen, dus ook niet of die melding op desinformatie berustte."
Weski wijst er verder op dat Taghi niet vervolgd wordt voor de dood van advocaat Derk Wiersum en de broer van kroongetuige Nabil B.
In het zogeheten Marengoproces staan de drugscrimineel en 16 medeverdachten wel terecht voor een reeks andere liquidaties en pogingen daartoe. Het gaat dan bijvoorbeeld om de moord op misdaadblogger Martin Kok en Spyshophouder Ronald Bakker. Op de lijst van aanklachten staat ook een mislukte liquidatie in Rotterdam op Khalid B.
Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren! Klik link : https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Hielke Roos
Luister eens goed naar wat Peter R de Vries hier zegt vlak voor zijn dood.