Een prikje hier, een prikje daar, een prikje waar, een prikje overal. Nou succes ermee dan maar.Ik ben opgehouden met me druk maken over de gevolgen voor de geprikten.
De belevingswereld van deze mensen zal ik nooit en te nimmer meer kunnen veranderen namelijk, hoe goed mijn best ik ook doe. Het maakt niet uit wat ik zeg, hoeveel informatie ik ze ook geef.
Ik kan net zo goed tegen een doofstomme, blinde en verlamde aan het bed geketende retart praten.
Nutteloos gewoon.Jaaahaaa Harry, we weten hoe jij er over denkt
.
Mooi, ik ga dan ook gewoon iedereen een heerlijke vakantie toewensen, geprikt, ongeprikt, getest of ongetest.Een hele fijne vakantie gewenst voor iedereen.
Hij moet nog beginnen he, let even op.
We gaan exact hetzelfde scenario tegemoet als vorig jaar.
De geprikten denken nu nog aan walhalla maar die zie ik al eventjes niet meer voor vol aan op dat gebied dan.
Ze gaan allemaal met een fijne, beschermende gedachte heen naar verre en exotische oorden en ik gun het iedereen van harte.
Ik vind het ook niet meer dan normaal dat iedereen heerlijk van zijn vakantie gaat genieten.
Maar let wel eventjes op met zijn allen.
Jullie lopen allemaal in de voor opgezette, gemanipuleerde valstrik natuurlijk.Het prikje geeft geen bescherming en de test zegt helemaal al niets,maar ja, ondanks dat ze het wel weten, willen ze dat niet horen.
Luister naar de woorden van distel de prikjesplant en van cokey de basisschool leraar en huiver daarna nog even.
De deltavariant zal door de vakantiegangers zijn intrede doen in Nederland.
Hij komt mee terug
, in je koffer, sokken, onderbroek en zelfs onder je oksels als je niet oppast.
De stoute kindertjes krijgen de schuld in 1e instantie en daarnaast de onoplettende ouders die toch last minute weg zijn gegaan.
Jaaaaa, lieve geprikte en geteste mensjes, jullie gaan ook gewoon de schuld krijgen 🤪🤪🤪.
Foei hoor, jullie zijn allemaal in een delta besmet land geweest.
Onverantwoord en heel stout.
Er zullen na de zomer wederom extra prikjes gezet moeten worden, anders gaan jullie allemaal heel snel dood.
Sneller dood misschien wel, maar dat is mijn mening en niet meer of minder.
Het prikje en alle prikjes die nog gezet gaan worden zullen geen goed doen voor je natuurlijke immuunsysteem namelijk. Maar ach, dat is natuurlijk mijn verzinsel maar, doe er lekker niks mee, het zal mij voortaan echt jeuken
.
Leef, alsof het je laatste dag is, leef.De komende tijd in elk geval 4 maanden per jaar, dat is mijn toekomstbeeld.
De andere 8 maanden beperkt met maatregelen, prikjes , testen en lockdowns.
In elk geval hou goed de symptomen in de gaten van die wederom levensgevaarlijke Delta variant.
Hoofdpijn, keelpijn en een snotneus, klinkt zeer zeer ernstig en levensgevaarlijk idd.
Ik noem het wel een fikse verkoudheid, oké.
Nou succes met jullie volgende prikjes en het totaal naar de filistijnen helpen van het immuunsysteem.
Ik hou het mijne wel intact, het heeft namelijk heel mijn leven al optimaal gewerkt en nog steeds
.
Groet
Harry.