Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenLaatste afbeeldingenGebruikerslijstRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Medische experts die mond dood werden gemaakt zijn terug.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimedo nov 21, 2024 3:10 pm van Hielke Roos

» Verborgen kosten van het klimaatbeleid of te wel verkapte exstra belastingen
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimevr okt 11, 2024 12:02 pm van Hielke Roos

» Had Boris Johnson maar een militaire inval in Nederland gedaan.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimeza sep 28, 2024 5:44 pm van Hielke Roos

» Wilders steunt Arib die haar naam wil zuiveren: 'Maak er gehakt van!
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimeza sep 28, 2024 10:26 am van Hielke Roos

» Minister Heinen: geen programmeerbare digitale euro?
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimeza sep 28, 2024 10:23 am van Hielke Roos

» Zo kocht George Soros politici, media, leraren en klimaat gekjes.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimedo sep 26, 2024 5:51 pm van Hielke Roos

» Getrainde terroristen onder mom vluchtelingen, stormen, crisis, Blackouts.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimema aug 19, 2024 8:38 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab waarschuwt voor een nieuwe crisis cyber en Internet storing.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimevr jul 19, 2024 5:52 pm van Hielke Roos

» Wist U dat de verkiezingen 2024 door D66 gecontroleerd werden!
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimewo jun 12, 2024 6:30 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Nieuw wetenschappelijk bewijs dat CO2-uitstoot de atmosfeer niet kan opwarmen
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimezo apr 28, 2024 6:47 am van Hielke Roos

» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten W.E.F en Klaus Schwab.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Empty
BerichtOnderwerp: Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk!   Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk! Icon_minitimezo jun 27, 2021 7:01 am

Beste Kedves uram Orbán,
U kent mij uiteraard niet, onze wegen hebben zich nooit gekruist, maar toch is het alsof u voor mij de leider bent die mijn eigen land behoeft.

Daar waar u met een in beton gegoten ruggengraat de haat, en demonisering, vanuit dat ondemocratische bastion in Brussel weerstaat, is mijn land 'gezegend' met een "grootmuil voor de bühne," die uit het zicht van zijn eigen volk, met een ruggengraat van gelei braaf bij ieder kruisje tekent.

U staat voor uw volk en christelijke normen en waarden zoals de definitie van een natuurlijk leider bepaalt, terwijl gemaakt staatsman Rutte bezig is duizenden jaren Europese geschiedenis, met iedere geplaatste handtekening letterlijk naar de vergetelheid te jagen, ter meerdere eer en glorie van het linkse genderloze en pedofile vierte reich.
En toch beste Victor, denk ik dat ook u een glimlach niet kan onderdrukken bij het gekef van Merkels schoothondje Rutte, een schoothondje dat achter - de veilig gewaande - extreem brede rug van mutti Merkel denk onbestaft te kunnen bijten naar Pitbulls als Putin en Orban.

Het is tekenend voor de huidige deplorabele staat van Europa dat Europeanen die nog fatsoensnormen, ware vrijheid en (christelijke) familiewaarden aanhangen, zich steeds vaker dienen te wenden tot achter de grenzen van het voormalige 'Oost-Europese kwaad,' waar de 'dictators' meer mensenrechten respecteren voor het eigen volk, dan de 'democratisch verkozen' leiders van het immer expanderende groot-Brusselse imperium.

Daar waar 'luidmuilen' als Rutte de mond vol hebben van normen en waarden, om deze op dagelijkse basis met voeten te treden, beschermen 'dictators' als Orbán het gedachtegoed waarop het Europese ideaal ooit geschoeid was, een handelsovereenkomst van soeverijne staten zonder de huidige - door Brussel uitgeschreven - dictatoriale leiband.
Ik, als Nederlands staatsburger, ga liever slapen in een door Victor Orbán met hand en tand verdedigde 'dictatuur,' dan in een door Mark Rutte volledig gesloopte 'democratie,' want iets in mijn zegt - hoe gek toch - dat mijn rechten beter beschermd worden in 'schurkenstaat' Hongarije, dan in belastingparadijs Nederland (uiteraard voor the rich and famous).

Ik onderga daarom golven van plaatsvervangende schaamte als ik - naar mijn mening - dictator in spé Rutte, zijn collega Orbán de les hoor lezen, een les die volkomen terecht zou zijn als de twee namen verwisseld zouden worden, om de benoemde Zwarte Piet - of is dat weer racistisch - volkomen terecht aan het adres van Rutte te bedelen.
U, kedves uram Orbán, bent voor mij en velen met mij een lichtend voorbeeld van een - onder Brusselse dictatuur - uitstervend Europa, maar daarbij verwarm ik mij toch aan de gedachte dat het Oost-Europese volk niet met zich laat fucken, zeker niet in het geval van vingerwijzen door genderloze mietjes uit het 'vrije' West-Europa.
--------------------------------------------------------
EEN OPROEP AAN MARK RUTTE.

Geachte heer Rutte,

U was deze week, als Minister-President, op uw aller onbekwaamst en zéér negatief in het nieuws aangaande uw hetze tegen Hongarije.
Zo langzamerhand begint bij mij het vermoeden te ontstaan dat u vergeet dat u, in uw functie als Minister-President, dit land en zijn inwoners vertegenwoordigt, en hoewel de middenweg daarin altijd een moeilijk vindbare is, is uw tirade naar het soevereine Hongarije niet van een Nederland dat ik erken - en herken - als mijn vaderland.
Uw schoffering van de Hongaarse leider Victor Orbán, de Hongaarse wetgeving en het land Hongarije an sich is beneden alle waardigheid, en straalt indirect zéér negatief af op een groot deel van het Nederlandse volk, en hetgeen waar wij in beginsel voor staan.

Wij waren ooit dat tolerante land wat een ieders sympathie mocht koesteren, maar inmiddels zijn wij, puur en alleen door de demagoog Mark Rutte, dat vervelende vingerwijzende landje geworden dat de eigen burgers overleverd aan de grillen van de belastingdienst, onderwijl bepalend dat andere landen naar onze dictatoriale maatstaven moeten leven.
Wij, geachte heer Rutte, waren het land van Cruyff, Rembrandt, de Nachtwacht, heineken, de Wallen, wiet en - al vindt 010 dat niet leuk - AJAX, maar zijn inmiddels ook het land van Rutte, het vingerwijzende pestertje die een ieder de maat wenst te nemen, behalve de puinhopen in zijn eigen land.

U schijnt te vergeten 'heer' Rutte dat uw woorden, uitgesproken als Minister-President van dit land, gewicht in de schaal leggen, en dat dreigementen als: wij gaan Hongarije op de knieën dwingen, wel eens terug kunnen kaatsen in het gezicht van de Nederlandse gemeenschap in Hongarije, en elke Nederlander die op wat voor manier dan ook te maken krijgt met het Hongaarse volk....... een volk - momenteel - vele malen trotser en standvastiger dan het Nederlandse.
Uw woorden, door uw ambt gebracht als de stem van het Nederlandse volk, roepen indirect dus op tot haat en geweld tegen het Nederlandse volk, een strafbaar feit waar de gewone Nederlander door uw linkse rechters direct strafrechtelijk voor veroordeeld zou worden, maar dit feit schijnt u niet te deren, zolang u maar bij uw Brusselse vriendjes kunt scoren.

Ik neem dus, als vrije Nederlandse burger, met klem afstand van uw bewoordingen, en uw persoonlijke hetze tegen Victor Orbán, de Hongaarse wetgeving en het soevereine land Hongarije, en verzoek u in het vervolg in uw optredens rekening te houden met uw functie als vertegenwoordiger van het Nederlandse volk, en het effect dat uw woorden kunnen hebben op de intermenselijke relaties tussen inwoners van Nederland en Hongarije.
Naast het feit dat uw ophitsende retoriek een vreedzaam politicus onwaardig is, is uw tirade ook nog geheel bezijden de waarheid, en van een indoctrinatie niveau waar zelfs de coronapropaganda nog een puntje aan kan zuigen.

Uw opwerping als de beschermheer van de LHBTI gemeenschap in Hongarije zou een waardige zijn geweest, als minderheden/kwetsbaren ons eigen land als een absolute safe haven zouden ervaren.
Echter op dagelijkse basis is er in ons land sprake van geweld, discriminatie en uitsluiting van o.a. vrouwen, homo's, Joden en tegenwoordig zelfs autochtone Nederlanders, geweld dat ons politiekorps, Openbaar Ministerie, rechterlijke macht en politiek met groot gemak onder het steeds groter wordende tapijt der misstanden schuiven, zonder hier ooit nog op terug te zien.

Als u dus met een - volkomen misplaatst - poltiek correct vingertje wenst te wijzen naar uw ambtsgenoot in Hongarije, zorg er dan voor dat uw eigen zwijnenstal spik en span is, anders bent u niet alleen dat vooringenomen wijzende galbakje, maar bent u - en indirect ook Nederland - het lachertje van (Oost)Europa.

Geschreven door Michel Mulder.

Faceboek: https://web.facebook.com/profile.php?id=100013633634563

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Een steunbrief aan Victor Orban en een waarschuwing aan Rutte van het Nederlandse volk!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Emmanuel Macron en Merkel verkrachten geestelijk hun eigen volk !
» Als je het Nederlandse politieke spectrum nu aanschouwt lijkt de toekomst voor de Nederlandse bevolking gitzwart.
» Taiwan Update 7 juni 2021 uitgebreide waarschuwing en schoolsluitingen
» Een laatste waarschuwing aan de mensheid van voormalig Pfizer Chief Scientist Michael Yeadon
» Westen weigert historie en democratische wil van het volk te accepteren!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Waarheid :: Nieuws van de afgelopen weken-
Ga naar: