De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Waarheid

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Van innerlijke leegte naar innerlijke kracht.
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptydo mei 19, 2022 5:50 pm van Hielke Roos

» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptyza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptydo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptydi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptydi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptydi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptyma mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Het WEF en uw Regering lanceren de Grote Reset in de samenleving.
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptyzo mei 08, 2022 6:46 pm van Hielke Roos

» Hier een belangrijke publicatie die stond in de duitse media!
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptyzo mei 08, 2022 2:17 pm van Hielke Roos

» Elon Musk: Onderzoek" waarom George Soros "uw toegang tot informatie wil controleren!
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptyzo mei 08, 2022 1:52 pm van Hielke Roos

» The Nazis are back ''The Great Reset'' was a smokescreen!
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptywo mei 04, 2022 3:30 pm van Hielke Roos

» Financiële piraten (o.a regeringen) stelen van je.
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptydi mei 03, 2022 6:51 am van Hielke Roos

» Het overlijdensrisico van kinderen neemt toe met 5100% na Covid-19-vaccinatie
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptyma mei 02, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» Stop nu met het bewapenen van Oekraïne.
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptyma mei 02, 2022 7:37 am van Hielke Roos

» V.S. en bondgenoten bereiden zich voor op Russisch gebruik van kernwapens
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptyzo mei 01, 2022 12:48 pm van Hielke Roos

» Het wereldwijde pandemieverdrag en hoe gevaarlijk dit verdag is voor uw vrijheid.
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptyzo mei 01, 2022 7:29 am van Hielke Roos

» Voedseltekorten de Globalisten en Klaus Schwab vertellen ons wat er daarna gebeurt.
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptyza apr 30, 2022 3:18 pm van Hielke Roos

» Geheim: De opleiding van het Oekraïnse Nazi leger door het Australische leger.
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptyza apr 30, 2022 8:03 am van Hielke Roos

» Nazi Canada en Australie hebben samen met Amerika Oekraïense extremisten opgeleid.
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptyza apr 30, 2022 7:11 am van Hielke Roos

» Goya CEO waarschuwt de wereld staat nu op rand van voedselcrisis.
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptydo apr 28, 2022 5:14 am van Hielke Roos

» De WHO is van plan om 194 landen van soevereiniteit te ontdoen op 22 mei 2022.
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptywo apr 27, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Ze zijn nu echt de voedselcrisis aan het CREËREN in Europa en de VS.
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptywo apr 27, 2022 7:48 am van Hielke Roos

» Trudeau wil niet de rechtvaardiging voor de noodwet bekend te maken.
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptydi apr 26, 2022 10:14 am van Hielke Roos

» De genocide op de volkeren van Europa is in volle gang!
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptydi apr 26, 2022 7:02 am van Hielke Roos

» Wakker worden mensen we hebben nog tot mei 2022 om het tij te keren.
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptyza apr 23, 2022 9:07 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers
mei 2022
madiwodovrzazo
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
KalenderKalender

Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog).

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Empty
BerichtOnderwerp: Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog).   Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). Emptyzo jun 20, 2021 10:32 am

Geachte heer Reumer,
Met volle aandacht luister ik elke maand naar uw column in ‘Vroege Vogels’. Vandaag ging het Covid-19 vaccin.
U bent wetenschapper, u bent paleontoloog. U weet veel en – werkelijk waar – ik geniet van uw verhalen.
U hebt u laten vaccineren, meerdere malen. Tegen van alles en nog wat. U bent daarin vrij.
Ik heb mij niet laten vaccineren (ben 75 jr.) en ik hoop dat ik daarin ook vrij ben en zal blijven.
De groep gevaccineerden is divers. De groep niet-gevaccineerden is ook divers.
Ik heb nagedacht waarom ik niet gevaccineerd wil worden.

Ik wil u dat uitleggen.
De basisregelsystemen in ons organisme zijn: het hormonale systeem, de afweer (en ik bedoel daarbij het immuunsysteem) en het zenuwstelsel. Daar omheen zijn verder allerlei organen gegroepeerd en die werken dank zij die basisregelsystemen. U bent paleontoloog. Het heeft de ‘natuur’ miljoenen jaren gekost om deze systemen zodanig te ontwikkelen dat wij nu leven. U legt dat keer op keer uit.

Het zit fantastisch mooi in elkaar. U weet dat als geen ander. U weet het beter dan ik, want u lardeert uw verhalen met vele miljoenen jaren van ontwikkeling van het leven op deze aardbol.
Ik ben geboren in 1945 en kreeg alle kinderziekten. Ik ben volledig gezond en geheel medicijnvrij.
Ik heb nagedacht over het onderscheid tussen acute ziekten en kinderziekten enerzijds en chronische ziekten anderzijds en ik handel daar ook naar bij mijn werk in de gezondheidszorg. Dat is zeer effectief en ik weet uit ervaring van 40 jaar dat koorts slechts dan geremd dient te worden wanneer de koorts geen reinigend effect meer heeft en het organisme (meestal het zenuwstelsel) dreigt te vernietigen. Dit is in 40 jaar slechts zelden gebeurd en de koorts alsnog geremd diende te worden. In de meeste gevallen kon ik het zelfgenezend vermogen zodanig stimuleren dat de koorts uit de gevarenzône bleef: boven 40,8 graden Celcius. (De meeste ouders geven kun kinderen al paracetamol als de thermometer de 38 graden nadert.)

In de afgelopen 60 jaar zijn door medicinale interventies de basisregelystemen dusdanig onder druk komen te staat dat de meeste mensen nog leven dankzij een dagelijkse inname van medicijnen en het niveau van gezondheid van de westerse mens is bijzonder laag. Wil je weten hoe het gesteld is met de graad van gezondheid van ons volk, stop dan de inname van enig medicijn, volledig, alles.

Binnen 4 dagen is de gehele maatschappij verworden tot een grote chaos en dat is de mate van gezondheid.
Dat is m.i. de bijdrage die de wetenschap heeft geleverd: immuunsystemen mogen niet meer oefenen, dank zij DaKTP/BMR vaccinaties en alle andere vaccinaties die volgen maken het erger en erger waardoor immuunsysteem en zenuwstelsel onder een steeds grotere druk komen te staan. Door het massale gebruik van de anti-conceptiepil staat ons hormonale stelsel nu ook 6 decennia onder zeer hoge druk en de gevolgen zijn dramatisch.

Ik schreef daarover o.a. het boek ‘Oxytocine, Knuffelhormoon met Kartelrand’ en die kartelrand kunt u waarnemen in de gevolgen na toediening van synthetische oxytocine tijdens de bevalling. Ik voorspel dat het nog veel erger zal worden dan wat ik in dat boek beschreef.

Het bruuskeren van de basisregelsystemen in een ‘split-second’ in vergelijking met de miljoenen jaren die nodig zijn geweest om deze basisregelsystemen te ontwikkelen en goed op elkaar af te stemmen hebben mij er toe gebracht om vaccinaties (in elk geval voor mijzelf) af te wijzen. Ik zal – wanneer ik ziek mocht worden – niet vragen om voorrang voor een behandeling. Ik vertrouw op mijn zelfgenezend vermogen, laat dat desnoods stimuleren en wanneer dat niet meer kan is mijn tijd voorbij en stopt het tikken van ‘grootvaders klok’.

In mijn werk heb ik handen vol aan het behandelen van de gevolgen van door medicijnen en vaccinaties ontregelde basissystemen en het is erger dan de meeste wetenschappers doorzien. Zij zijn inhoudelijk en financieel gebonden aan hun opdrachtgever. Ik ken één inhoudelijk en financieel onafhankelijk wetenschapper en dat is Toon (Dr. A.J.) Weissenborn, een natuurkundige die zich de werking van het immuunsysteem heeft eigen gemaakt. Hij laat zich niet vaccineren. Hij ‘weet wat er in zit’. Het RIVM is op de hoogte van zijn zienswijze. Hij krijgt van het RIVM geen reactie. Ik overigens ook niet op mijn boek omtrent oxytocine. Wij lijken op Ignaz Semmelweis.

Tijdens mijn werk in de afgelopen 40 jaar heb ik mij bij elke patiënt afgevraagd op welke wijze ik zijn/haar zelfgenezend vermogen optimaal kon stimuleren. Ik zal dat in de toekomst blijven doen. Ik wil u vragen om opnieuw na te denken over de opbouw van de basisregelsystemen van ‘het leven’ en daaraan  te koppelen  dat wetenschappers in 60 jaar tijds (een ‘split-second’) iets hebben bedacht om deze systemen basaal te interveniëren. Mijn vraag: kan dat goed aflopen? U vertrouwt die wetenschappers blind. Ik niet. Ik vertrouw die basisregelsystemen zoals de natuur die heeft ontwikkeld. Met hier en daar een enkele stimulans, een oefening, een aansporing, maar nooit om deze systemen buitenspel te zetten, te remmen of zelfs te blokkeren.

Ik wens u een goede dag en kijk met belangstelling uit naar uw reactie.

Hoogachtend, Arjen Pasma.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog).
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» WAKE UP - DEZE HOLLANDER SPREEKT DE WAARHEID. LUISTER NAAR HEM
» Kap ermee! Luister eens naar deze video in de link.
» Wob verzoeken “Ik wil over deze volksverlakkerij de onderste steen boven hebben
» Zullen deze 16 mensen aangeklaagd worden voor genocide?
» Deze video is in het belang van onze kinderen! Vac-cin-atie en de complicaties oa hartspierontstekingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Nieuws van de afgelopen weken-
Ga naar: