Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog).
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog). zo jun 20, 2021 10:32 am
Geachte heer Reumer, Met volle aandacht luister ik elke maand naar uw column in ‘Vroege Vogels’. Vandaag ging het Covid-19 vaccin. U bent wetenschapper, u bent paleontoloog. U weet veel en – werkelijk waar – ik geniet van uw verhalen. U hebt u laten vaccineren, meerdere malen. Tegen van alles en nog wat. U bent daarin vrij. Ik heb mij niet laten vaccineren (ben 75 jr.) en ik hoop dat ik daarin ook vrij ben en zal blijven. De groep gevaccineerden is divers. De groep niet-gevaccineerden is ook divers. Ik heb nagedacht waarom ik niet gevaccineerd wil worden.
Ik wil u dat uitleggen. De basisregelsystemen in ons organisme zijn: het hormonale systeem, de afweer (en ik bedoel daarbij het immuunsysteem) en het zenuwstelsel. Daar omheen zijn verder allerlei organen gegroepeerd en die werken dank zij die basisregelsystemen. U bent paleontoloog. Het heeft de ‘natuur’ miljoenen jaren gekost om deze systemen zodanig te ontwikkelen dat wij nu leven. U legt dat keer op keer uit.
Het zit fantastisch mooi in elkaar. U weet dat als geen ander. U weet het beter dan ik, want u lardeert uw verhalen met vele miljoenen jaren van ontwikkeling van het leven op deze aardbol. Ik ben geboren in 1945 en kreeg alle kinderziekten. Ik ben volledig gezond en geheel medicijnvrij. Ik heb nagedacht over het onderscheid tussen acute ziekten en kinderziekten enerzijds en chronische ziekten anderzijds en ik handel daar ook naar bij mijn werk in de gezondheidszorg. Dat is zeer effectief en ik weet uit ervaring van 40 jaar dat koorts slechts dan geremd dient te worden wanneer de koorts geen reinigend effect meer heeft en het organisme (meestal het zenuwstelsel) dreigt te vernietigen. Dit is in 40 jaar slechts zelden gebeurd en de koorts alsnog geremd diende te worden. In de meeste gevallen kon ik het zelfgenezend vermogen zodanig stimuleren dat de koorts uit de gevarenzône bleef: boven 40,8 graden Celcius. (De meeste ouders geven kun kinderen al paracetamol als de thermometer de 38 graden nadert.)
In de afgelopen 60 jaar zijn door medicinale interventies de basisregelystemen dusdanig onder druk komen te staat dat de meeste mensen nog leven dankzij een dagelijkse inname van medicijnen en het niveau van gezondheid van de westerse mens is bijzonder laag. Wil je weten hoe het gesteld is met de graad van gezondheid van ons volk, stop dan de inname van enig medicijn, volledig, alles.
Binnen 4 dagen is de gehele maatschappij verworden tot een grote chaos en dat is de mate van gezondheid. Dat is m.i. de bijdrage die de wetenschap heeft geleverd: immuunsystemen mogen niet meer oefenen, dank zij DaKTP/BMR vaccinaties en alle andere vaccinaties die volgen maken het erger en erger waardoor immuunsysteem en zenuwstelsel onder een steeds grotere druk komen te staan. Door het massale gebruik van de anti-conceptiepil staat ons hormonale stelsel nu ook 6 decennia onder zeer hoge druk en de gevolgen zijn dramatisch.
Ik schreef daarover o.a. het boek ‘Oxytocine, Knuffelhormoon met Kartelrand’ en die kartelrand kunt u waarnemen in de gevolgen na toediening van synthetische oxytocine tijdens de bevalling. Ik voorspel dat het nog veel erger zal worden dan wat ik in dat boek beschreef.
Het bruuskeren van de basisregelsystemen in een ‘split-second’ in vergelijking met de miljoenen jaren die nodig zijn geweest om deze basisregelsystemen te ontwikkelen en goed op elkaar af te stemmen hebben mij er toe gebracht om vaccinaties (in elk geval voor mijzelf) af te wijzen. Ik zal – wanneer ik ziek mocht worden – niet vragen om voorrang voor een behandeling. Ik vertrouw op mijn zelfgenezend vermogen, laat dat desnoods stimuleren en wanneer dat niet meer kan is mijn tijd voorbij en stopt het tikken van ‘grootvaders klok’.
In mijn werk heb ik handen vol aan het behandelen van de gevolgen van door medicijnen en vaccinaties ontregelde basissystemen en het is erger dan de meeste wetenschappers doorzien. Zij zijn inhoudelijk en financieel gebonden aan hun opdrachtgever. Ik ken één inhoudelijk en financieel onafhankelijk wetenschapper en dat is Toon (Dr. A.J.) Weissenborn, een natuurkundige die zich de werking van het immuunsysteem heeft eigen gemaakt. Hij laat zich niet vaccineren. Hij ‘weet wat er in zit’. Het RIVM is op de hoogte van zijn zienswijze. Hij krijgt van het RIVM geen reactie. Ik overigens ook niet op mijn boek omtrent oxytocine. Wij lijken op Ignaz Semmelweis.
Tijdens mijn werk in de afgelopen 40 jaar heb ik mij bij elke patiënt afgevraagd op welke wijze ik zijn/haar zelfgenezend vermogen optimaal kon stimuleren. Ik zal dat in de toekomst blijven doen. Ik wil u vragen om opnieuw na te denken over de opbouw van de basisregelsystemen van ‘het leven’ en daaraan te koppelen dat wetenschappers in 60 jaar tijds (een ‘split-second’) iets hebben bedacht om deze systemen basaal te interveniëren. Mijn vraag: kan dat goed aflopen? U vertrouwt die wetenschappers blind. Ik niet. Ik vertrouw die basisregelsystemen zoals de natuur die heeft ontwikkeld. Met hier en daar een enkele stimulans, een oefening, een aansporing, maar nooit om deze systemen buitenspel te zetten, te remmen of zelfs te blokkeren.
Ik wens u een goede dag en kijk met belangstelling uit naar uw reactie.
Hoogachtend, Arjen Pasma.
Deze brief scheef ik nadat ik in 'Vroege Vogels' luisterde naar de column van Dr. Jelle Reumer (paleontoloog).