Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Marion Koopmans samen met Fauci de co..v..I..d virus makers?
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Marion Koopmans samen met Fauci de co..v..I..d virus makers? vr jun 11, 2021 2:03 pm
Oordeel zelf hier het verhaal: Op basis van de Fauci mails lijkt het er tevens op dat Marion Koopmans in 2020 in acht dagen tijd samen met Fauci en ‘collega’s’ uit de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland een rookgordijn opgooiden om de wereld te laten geloven dat het virus niet uit het Wuhan lab kwam.
Viroloog Robert F. Garry, een van de samenzweerders, verklaarde begin 2020 nog met een glad gestreken gezicht dat ‘afkomst uit een lab’ onmogelijk was en onderschreef dit, in samenwerking met andere Fauci e-mailgenoten als Kristian G. Andersen, Andrew Rambaut en Edward C. Holmes met een onderzoek gepubliceerd op 17 maart 2020 in Nature. Nu deze mails naar buiten zijn gekomen, is de wetenschappelijke waarde van dit zogenaamde onderzoek gedaald naar nul. Andersen heeft ondertussen zijn Twitter account verwijderd. En Garry lijkt op basis van de door hem uitgevoerde onderzoeken ook fan van ebola en DNA editing techniek CRISPR. Een dodelijkere pandemie laten ontstaan kan wel eens eenvoudiger zijn dan de publieke opinie denkt. Marion Koopmans Ondertussen probeert Marion Koopmans de aandacht af te leiden. Ze postte het artikel “White House defends Fauci amid attacks over newly released emails” op haar tijdlijn op Twitter en schreef daarbij:
““The president and the administration feel that Dr. Fauci has played an incredible role in getting the pandemic under control, being a voice to the public throughout the course of the pandemic,”. Scientists across the globe think so too.”
Welke wetenschappers zijn dat dan die dat onderschrijven? Dezelfde die het ‘vleermuis’ rookgordijn verzonnen? Op 14 februari 2021 postte ze:
“Ok, nieuwe complot theorie: ik was wetenschappelijk adviseur van CDC guangdong dus “ werk voor de chinese overheid”. O, en ook voor europa trouwens. O en ook voor Amerika trouwens,” bij het artikel ‘At least three WHO COVID-19 investigators linked with Chinese-institutions’.
Het lijkt er eerder op dat Marion Koopmans zelf samen met Fauci en vele anderen complottheorieën de wereld instuurt om de wereldbevolking te misleiden en dat het hoog tijd wordt om nader te onderzoeken of en zo ja, hoe ver haar banden reiken met de Chinese Communistische Partij (CCP)?
Lees hier het hele verhaal: https://groningerkrant.nl/opinie/meedogenloos-opportunisme/
Mocht dat na verloop van jaren een nieuwe frisse politieke wind door Nederland zal waaien en dat zij er niet langer onderdeel van zullen zijn. Dan hebben ze hun hand overspeeld en mogen ze op de blaren zitten. Zullen zij vast en zeker ter verantwoording worden geroepen voor alle schade die ze aan de samenleving toe hebben gebracht en zullen ze ook financieel volledig verantwoordelijk worden gesteld, evenals allen die ze hebben verrijkt. De daders zelf mogen dan financieel bloeden voor alle aangerichte schade. Dit parasitaire hoogverraad komt vroeg of laat ten val.
Over deze geweldige auteur van dit verhaal dikke lof! Vicki Van Lommel
Ze is columnist, onderzoeks- en wetenschapsjournalist die onder andere schrijft over duurzaamheid, klimaat, energie, circulaire economie, politiek en samenleving. Founderof: http://www.freepeoplemedia.com/
Hielke roos
Marion Koopmans samen met Fauci de co..v..I..d virus makers?