Voelen jullie het ook? Er kantelt iets. Ik ruik het scherpe zuur van ingedroogd angstzweet en hoor het woest gerammel aan deuren, die achter de полезные дураки dichtvallen.
The pendulum swings.
In mijn favoriete podcasts gaat het ineens over pro vaccin artsen die wijzen op de grote gevaren van het spike proteïne. Ik lees tweetjes van wezeltjes die inééns een probleem hebben met Covid maatregels. En zie op twitter dat scherpe posts over myocarditis bij jongeren en andere heftige bijwerkingen van de gentherapie, zomaar worden toegelaten. Ook hoor ik dat Facebook, posts over het Wuhan Lab, als oorsprong van het “gain of function virus” niet langer verwijdert en zie een zwetende, stotterende Fauci en een ontheiligde Gates, hogepriesters van de pandemie, voor wie de media brandstapels langzaam beginnen te smeulen en te knetteren.
Steeds vaker hoor je de bredere protesten tegen het bedelven van kinderen en jongeren onder maatregels en vaccinaties.
Het is te mooi om waar te zijn. Dus is het waarschijnlijk ook niet waar.
Of tenminste niet oprecht.
Het wordt te mainstream uitgevent. Het is allemaal te “geregisseerd”.
Deze fase kan eenvoudig de uitgekookte aanloop zijn naar een nieuw hoofdstuk, waarin het uitgebluste Covid 19 moet worden vergeten. Misschien wordt de sprong naar andere biowapens voorbereid of een rampzalige food and energy shortage.
Misschien wordt het corona toneel nu met alle acteurs erbij, met satanische precisie en wreedheid, aangeveegd, klaar voor het volgende bedrijf van het horror toneelstuk, whatever the Hell that may be!
Het klimakoboldje Greta loopt zich al warm in de coulissen.
Het kan ook “damage control” zijn, “abort, abort, abort”.
Ook voor deze optie valt veel te zeggen.
De bijwerkingen van de gentherapieën klotsen zo langzamerhand tegen de plinten op. De vele duizenden slachtoffers worden nog weggemoffeld in de ondiepe kuilen van de media censuur, maar hun zoete geur begint die van de lente te verdrijven.
En dat terwijl door moedig handelen van de leiders van het vrije Florida, Wit Rusland en Zweden de waanzin van de Covid-maatregels onomstotelijk zijn bewezen. En in Las Vegas de massa’s hossend over straat gaan, terwijl in Nederland oma met haar mondluiertje vol grafeen -bedank Sywert- nog doodsbang de Jumbo binnen strompelt.
De renegade staten en -landen slaan gigantische gaten in de globalistische scheepswand, genoeg om de geloofwaardigheid van het narratief over een “dodelijke pandemie” te laten zinken.
Wellicht sluit de door Prins Charles aangehaalde “narrow window of opportunity” zich bijna en springen de eerste volgevreten ratten van het zinkende WEF boot.
In dat geval bid ik voor het ongedierte dat te lang op het kantelende WEF bootje van kapitein Klaus blijft hangen; de ratjes waar de hebberigheid en de machtshonger, het winnen van overlevingsinstinct, omdat het scheepsruim nog vol ligt met de volvette kaas, die ze nu eenmaal door de duivel zelf was beloofd.
Zwitsers zijn intelligent, maar het zijn nooit goede zeevaarders geweest.
Link: https://janbennink.com/het-corona-schip-zinkt-maar-werd-het-getorpedeerd-of-bewust-lek-gestoken/?
Hielke Roos