Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Mark Rutte, Van Dissel, Koopmans, Gommers, Osterhaus en Hugo de Jonge verhoor alle deze betrokkenen onder ede
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Mark Rutte, Van Dissel, Koopmans, Gommers, Osterhaus en Hugo de Jonge verhoor alle deze betrokkenen onder ede do jun 03, 2021 5:09 pm
De grootste medische fraudeurs ter wereld zitten gevangen in zijn eigen leugens. Ook Dr. Antony Fauci S.J. heeft nogal wat uitspraken en e-mails op zijn naam staan, die hij liever niet zou hebben geschreven. Maar het feit dat de gereguleerde journalistiek met deze verhalen komt is al verdacht. Mark Rutte wederom betrapt op zijn leugens ook Hugo de Jonge alles is te doen om The Great Reset Arresteer ze allemaal die hier aan mee werken ook leden van D66 en de PVDA en dit voor Land verraad!
Talloze bewijzen komen plotsklaps boven water, dat het “virus” in het Wuhan laboratorium zou zijn gefabriceerd of dat werkelijk waar is? Covid is een griep die al eeuwen heerst en over de aarde zijn verwoesting doet zoals elke griep. Het is een natuurverschijnsel wat de zwakken uit de samenleving verwijderd net als de ziekten in de dieren wereld waar o.a ook Covid huishoud! (wen er maar aan het is altijd al zo geweest)
Duizenden e-mails uit het Fauci dossier laten zien dat hij wel beter wist; Een klokkenluider die zegt dat hij de opdrachtgever is om geaborteerde baby’s te scalperen en het haar te transplanteren op proefdieren hij adviseerde om het door hem verboden middel Hydroxychloroquine in huis te halen; Hij adviseerde intern zonder scrupules om vooral geen mondkapje te dragen;
Rode draad: hoe komt hij met zijn overheidssalaris aan een bankrekening waar US$ 9 miljoen op staat. Dit kleine misbakseltje van 80 jaar Fauci is een topcrimineel sinds zijn fraude met het HIV virus, wat ook nooit is geïsoleerd. Hij weet als geen ander dat je met virussen en pandemieën allerlei andere onverkwikkelijke zaken kunt verhullen. Milieuvervuiling, vaccinaties, hongersnoden en superslordige leefgewoonten. Een stokoude Vaticaanse methode uit de Middeleeuwen. Onderdeel van een aangepraat schuldcomplex met onoorbare collaboratie van de gekochte media en het onnozele journalistendom.
Fauci’s partner in crime! Dr. Deborah Birx is al gearresteerd en zal voor het militaire tribunaal moeten verschijnen wegens haar oplichtingspraktijken betreffende de mondkapjesplicht. Het militaire bewind wacht meestal eerst tot de functionarissen uit de publieke sector zijn teruggetrokken. Birx had enkele maanden geleden al ontslag genomen. Daarom zal Fauci waarschijnlijk eerst een poging doen om eervol ontslag te nemen en naar het buitenland te vluchten. Daar hij hij namelijk wat landgoederen gekocht als “appeltje voor de dorst”. Je moet wát met al die miljoenen omkoopgeld….
We hebben een petitie en die is al (eigenlijk nogmaar) 32.181 ondertekeningen Deze Petitie is een aanklacht van het Nederlandse Volk tegen Politici en het RIVM en OMT. We eisen nu een parlementair onderzoek. Het aantal ondertekeningen laat de ernst daarvan zien en geven hiermee het bevel aan de Tweede Kamer om onmiddelijk een parlementair commissie in te stellen! Wij de Nederlandse burgers zijn de Regeerders van Nederland en eisen dat er naar het handelen van alle betrokkenen word gekeken. Dit wegens het schenden van mensenrechten en het vals voorlichten van de bevolking.
Wij eisen dat het voormalige Regering en de gehele directieraad van het R.I.V.M plus het O.M.T onmiddelijk uit hun functies worden gezet voordat ze nog meer schade aan de maatschappij aanrichten. Gebleken is ook dat de RIVM- en OMT-leden uit eigen winstbejag handelen of ze hebben andere motieven. Ab Osterhaus bekende in de media dat hij € 5,6 miljoen had verdiend dankzij het vaccinbedrijf Viroclinics. Arts-microbioloog Jan Kluytmans verdient aan coronatesten. Jaap van Dissel en het Erasmus MC Department of Public Health Rotterdam zijn ook niet van onbesproken gedrag. Het mag nooit zo zijn dat dit soort mensen met o.a financiele belangen de regering aanbevelen.
Link teken de petitie ik heb al 35000 handtekeningen opgehaald https://petities.nl/petitions/verhoor-het-rivm-en-alle-betrokkenen-onder-ede?locale=nl
Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren! Klik link : https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Hielke Roos
Mark Rutte, Van Dissel, Koopmans, Gommers, Osterhaus en Hugo de Jonge verhoor alle deze betrokkenen onder ede