De_waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuGalerijPublicationsZoekenRegistrerenInloggen
2018
Calm Before The Storm. Deze Website werd gestart 2017 Soldaat van Q-Anon....
Google_zelf.
Al de berichten zijn een tegen geluid. Vaak kloppen ze wel maar ook weer niet oordeel zelf
Translate the page
Use your right mouse button to read the newspaper in your language!
Laatste onderwerpen
bezoekers
Plaats een artikel
Heeft U Tips of wilt u adverteren mail: fietsbellekes @gmail.com

WE MOETEN DE MENSHEID INFORMEREN. WE MOETEN ZE TONEN WAT ER GEBEURT.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

WE MOETEN DE MENSHEID INFORMEREN. WE MOETEN ZE TONEN WAT ER GEBEURT. Empty
BerichtOnderwerp: WE MOETEN DE MENSHEID INFORMEREN. WE MOETEN ZE TONEN WAT ER GEBEURT.    WE MOETEN DE MENSHEID INFORMEREN. WE MOETEN ZE TONEN WAT ER GEBEURT. Emptyvr mei 14, 2021 3:19 am

de oorlog is echt, zoals u weet. We zijn in een wereldwijde aanval op het hart van de mensheid. Dit gaat veel verder dan een neppandemie. Het is de ultieme wens van de satanistische elite die al eeuwen naar dit moment toe heeft gewerkt.

Net als de meesten van jullie begin ik te begrijpen wie deze elite zijn.

Wat ik heb geleerd is dat bijvoorbeeld de Rothschilds eeuwen geleden zijn begonnen, met de nadruk op het bezit van al het geld van de wereld en het beheersen van royalty's en regeringen. Ze vielen de goud- en zilverhandel binnen en werden buitengewoon rijk.

Normale mensen doen dit niet. Gezonde, gezonde, goedhartige mensen hebben verschillende verlangens. Het zijn de goddelozen die de rijkste en machtigste ter wereld willen worden.

Rechtvaardige mensen richten zich op het helpen van anderen om van deze wereld een betere plek te maken. Slechte mensen richten zich erop buitengewoon rijk en machtig te worden.

Dat is hoe dit is gebeurd. Het zijn de slechteriken die alles hebben gefocust op het bezit van de hele wereld.

Hun verlangen is al eeuwen om alles omver te werpen en hun eigen eeuwige koninkrijk van totale heerschappij over de hele aarde op te richten.

We hebben nu allemaal een keuze. Zullen we stil blijven zitten, erover klagen, onze vuist naar de hemel schudden en niets doen? Of zullen we opstaan ​​als de ware mensen van deze aarde die niet voor geld leven, maar voor elkaar zorgen?

We hebben allemaal een keuze. Zullen we actie ondernemen en een verschil maken door de loop van de mensheid te veranderen?

Ik zie zoveel mensen rondrennen die niets nuttigs doen.

We moeten wijs en gefocust zijn.

Christus zei: 'De kinderen van de duisternis werken met meer strategie dan de kinderen van het licht.'

Dat is een waarschuwing voor ons.

Ik heb besloten om gefocust te zijn. Laat je door niets meer afleiden, maar concentreer je op één ding:

OPEN DE OGEN VAN DE MENSHEID.

Omdat dat het allerbelangrijkste is dat moet gebeuren. Niets anders is nu belangrijk.

We kunnen wel duizend dingen doen, die op zich goed zijn, maar dat is nu niet nodig.

Ik werd een paar weken geleden wakker en realiseerde me: ik ben op een zijspoor geweest. De vijand heeft me in de war gebracht.

Nu weet ik wat er nodig is.

Omdat ik begreep:

ER IS SLECHTS ÉÉN REDEN WAAROM DE ELITE UIT HUN PLANNEN KAN TREKKEN:

DE ONWETENDHEID VAN DE MENS.

Heb je dat begrepen?

Alleen omdat de mensen geen idee hebben, kunnen de goddelozen hen bedriegen hoe ze maar willen.

Dus de enige (!!!) oplossing is:

DE MENSEN INFORMEREN.

We moeten ze laten zien wat er aan de hand is.

Dat is nu het allerbelangrijkste, over de hele wereld.

Ik denk dat dat zelfs belangrijker is dan het indienen van rechtszaken tegen de corrupte entiteiten.

Waarom?

Omdat ... op het moment dat de mensen weten wat er aan de hand is, eindigt de tirannie.

Luister ...

De gouverneur van New York, Andrew Cuomo, zei:

'In wezen zijn de mandaten vrijwillig. Als de mensen zeggen: "Wij voldoen niet", kunnen we daar niets aan veranderen. '

Dat zijn de woorden van een van de meest kwaadaardige mannen in Amerika.

Hij weet!

De minister-president van Nederland, Mark Rutte, zei precies hetzelfde:

'Op het moment dat de burgers zeggen “Het houdt nu op”, houdt het inderdaad op.'

Zij weten!

Ze weten het beter dan wij ...

Dus hoe kunnen we ervoor zorgen dat de mensen ermee stoppen?

Erg makkelijk.

We hoeven ze alleen maar te laten zien wat er aan de hand is.

Zo simpel is het.

De wereld moet gewoon worden geïnformeerd.

Nogmaals: de enige reden waarom ze zich onderwerpen aan de Nieuwe Wereldorde is omdat ze geen flauw idee hebben wat er aan de hand is.

Op het moment dat de miljoenen artsen, verpleegsters, politieagenten, lokale overheidsfunctionarissen, schooldirecteuren en leraren, bedrijfseigenaren, enz. Weten wat er aan de hand is en welke slechte agenda ze dienen, zouden ze allemaal meteen stoppen.

De waarheid zal dit stoppen.

Niks anders.

Daarom kocht de elite alle reguliere media over de hele wereld. Ze weten het: als we alle media bezitten en die gebruiken om de mensen te verblinden, kunnen we alles doen wat we willen. De mensen zullen allemaal meegaan, omdat niemand een idee heeft wat er aan de hand is. Onze media zullen hen volledig verblinden.

Beste mensen, we moeten dit begrijpen:

Niet rondrennen met ontelbare verschillende dingen. We moeten al onze energie, tijd en middelen besteden aan dit ene ding: de mensen informeren.

Daarom stopte ik met alles wat ik aan het doen was. Ik had een grote christelijke bediening in Europa, Amerika en wereldwijd.

Ik stopte alles. Ik heb het gewoon laten vallen.

Omdat God zei:

WAARSCHUWING DE MENS!

Laat ze zien wat er aan de hand is. Verzamel al het bewijs en laat de wereld zien.

Ik gehoorzaamde. En ik heb veel verloren. Veel van mijn christelijke toehoorders stopten met doneren omdat ze niet langer werden gezegend en aangemoedigd door mijn inspirerende boodschappen.

Ik verloor vrienden en zakelijke contacten.

Een grote uitgever bereidde zich voor om mijn boek uit te geven dat de misleiding van de leer van de opname aan de kaak stelt. Hij is een grote uitgever in Nederland. Ik verloor hem omdat ik gehoor gaf aan de oproep om te onthullen wat de wereld bedreigt.

Mensen, luister naar me:

we moeten alles wat we hebben en doen op één ding focussen: onthullen wat er gebeurt. We moeten de mensheid informeren over:

- De criminele pandemie
- Wie doet dit: de criminele elite
- Waarom ze het doen: de Grote Reset
- Hoe we moeten opstaan ​​en 'NEE' zeggen!

Mijn vraag aan jou is: ben je bij mij? Wil je aan mijn zijde staan ​​om dit te doen?

Ik kan dit niet alleen. Ik heb uw hulp nodig. Grote tijd.

Mijn 'superkracht' is een gave om enorme hoeveelheden informatie te verzamelen en deze voor iedereen licht verteerbaar te maken. Ik kan informatie op hoog niveau zo combineren en presenteren dat iedereen het graag leest of bekijkt, in rapporten of video's.

Dat is mijn 'kracht'.

Wat is je cadeau?

Ik heb hulp nodig.

Ook financieel. Zoals ik al zei, we worden geconfronteerd met het verlies van ons huis en worden eruit gegooid omdat we hebben geleefd van donaties en daarom geen huis kunnen kopen of een hypotheek kunnen krijgen.

Dit is een bedreiging voor mijn kritische werk. Maar ik weet het: als iedereen die weet hoe belangrijk mijn werk is, ons helpt, dan kunnen we dit obstakel overwinnen en de komende maanden gefocust blijven op wat de wereld nu het meest nodig heeft:

DE WAARHEID

Ik heb zoveel dromen en plannen, en ze ZIJN MOGELIJK, als we allemaal meedoen aan deze beweging van ontwaken.

Als jullie allemaal dit werk steunen, kunnen we niet alleen het huisvestingsprobleem snel oplossen, maar ver daarbuiten: dan kunnen we de wereld gaan bereiken als nooit tevoren.

Zoals ik al zei, mijn droom is om naast de website ook een glossy hoogwaardig tijdschrift te maken. Een tijdschrift met al het bewijs en de beste experts ter wereld, met hoge autoriteit, die de mensheid uitleggen wat er aan de hand is.

Dit kan niet worden gecensureerd. We drukken miljoenen exemplaren af ​​en delen ze gratis uit. In Amerika, Canada, het VK, Duitsland, Spanje, Zuid-Amerika, India, Oost-Europa, Rusland, Azië ...

Het is een grote droom, maar ik weet het: als iedereen die dit leest zijn of haar steentje bijdraagt, kunnen we doe iets dat de mensheid voor altijd wakker zal schudden.

Als de mensen eenmaal weten hoe de regering en de media tegen hen hebben gelogen, zullen ze nooit meer zo dom zijn om blindelings te geloven wat er op tv wordt gezegd.

Dan ontdekken ze ook het rituele kindermisbruik door dezelfde mensen, bij de overheid en bij de elite.

Ze zullen alle andere slechte plannen van deze gekken begrijpen, zoals geo-engineering, voedselvergiftiging, pervers onderwijs, verdraaien van 'wetenschap', geschiedenis verbergen, enz.

Ik zie een wereld die inderdaad verlost is van dit grote kwaad, want er zijn wereldwijd mensen die dit lezen en die opstaan ​​en zeggen:

ik wil deel uitmaken van deze eenmalige kans om de hele wereld wakker te schudden.

We kunnen het.

Ik kan het niet doen. Onmogelijk. Echt niet.

IK KAN DIT NIET DOEN.

Maar WIJ - wij allemaal samen - we kunnen zoiets verbazingwekkends doen dat het de loop van de mensheid zal veranderen.

Nogmaals: het ENIGE dat nodig is om de Nieuwe Wereldorde en Grote Reset te stoppen is:

INFORMEER DE MENS.

Dus help me hier alsjeblieft mee. Doe een donatie voor onze persoonlijke uitdaging, en daarnaast: het verspreiden van de waarheid in elke taal en het maken van een tijdschrift dat we overal kunnen verspreiden.

Veel mensen gaan nooit naar een website, vooral niet als er iets anders staat dan wat CNN zegt. Maar de meeste mensen zullen kijken naar een kleurrijk, glanzend, mooi, professioneel ogend, wetenschappelijk gevuld, gemakkelijk en leuk om te lezen tijdschrift dat ze gratis krijgen.

Ik heb veel tijdschriften ontworpen en ik weet hoe ik dit moet doen.

Ga alsjeblieft met me mee in deze droom. Het kan gedaan worden.

Hieronder vindt u alle informatie over hoe u kunt ondersteunen. Laten we de wereld samen veranderen. Open samen de ogen van de mensheid. Help me hierbij. Maak geschiedenis.

Dank u.

David Sorensen _ Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

WE MOETEN DE MENSHEID INFORMEREN. WE MOETEN ZE TONEN WAT ER GEBEURT.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De_waarheid :: Net binnen gekomen-
Ga naar: