De_waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuGalerijPublicationsZoekenRegistrerenInloggen
2018
Calm Before The Storm. Deze Website werd gestart 2017
Google_zelf.
Al de berichten zijn een tegen geluid. Vaak kloppen ze wel maar ook weer niet oordeel zelf
Translate the page
Use your right mouse button to read the newspaper in your language!
Laatste onderwerpen
bezoekers
Plaats een artikel
Heeft U Tips of wilt u adverteren mail: fietsbellekes @gmail.com

Misschien stop ik met publiseren!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Misschien stop ik met publiseren! Empty
BerichtOnderwerp: Misschien stop ik met publiseren!   Misschien stop ik met publiseren! Emptydo apr 08, 2021 9:17 am

Ik word er moe van het zoveelste account verwijdert op faceboek ik denk nu zo een 20 stuks maar ik kan een IP zo veranderen! Ik kan duizenden nieuwe IP's hier in het buitenland kopen via telefoonkaartjes maar moet dan weer geheel opnieuw beginnen op faceboek. Volg me hier op mijn web. Word gratis lid velen kennen me al als Hielke Roos.

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud steeds andere IP het kost elk jaar weer meer. Als ik alles zelf moet betalen lidmaatschap en onderhoud / design en nieuws brieven na leden verzenden vraagt de web designer ook al per jaar geld voor! Ik vraag U dus om een kleine bijdrage om zo het werk te blijven doen en de advertentie troep weg kopen. Nu weinig reactie dus de web was niet zo belangrijk ook het nieuws niet jammer!

Als U mijn werk waardeert hoop ik dat U me wilt sponseren.[ Misschien stop ik met publiseren! 1f609
Zo kan ik belangrijk nieuws blijven verspreiden. Misschien denkt U ja dat zal wel! Inderdaad bij geen steun is het voor mij duidelijk dat ik vergeefs bezig ben. Ook geen ramp stop ik er mee want dan is mijn website inderdaad

Link doneren: [b]https://www.whydonate.nl/fundraising/soldaatvandewaarheid/nl

Zo kan ik belangrijk nieuws blijven verspreiden ik doe dit al 3 jaar. Misschien denkt U ja dat zal wel! Inderdaad bij geen steun is het voor  mij duidelijk dat ik vergeefs bezig ben. Ook geen ramp stop ik er mee want dan is mijn website inderdaad zinloos!

Tevens ben ik met meer programma's bezig ik doe het veld werk (sociale Media) Maar ons doel is dat wij 'The Great Reset ten val brengen door een > Greater Reset! Dat de wereld gaat veranderen dat is zeker! maar we buigen het wel naar onze hand!

Zie link! bestudeer het! En Join 50,000+re-setters in changing the world.

U eerst helden daad 2021 zal zijn dit artikel te delen?

Link: https://thegreaterreset.org/

Wilt u de website over nemen dat kan mail me fietsbellekes@gmail.com

Hartstikke bedankt.

Hielke Roos
[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Misschien stop ik met publiseren!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De_waarheid :: Nieuws afgelopen week-