De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Waarheid

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptyza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptydo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptydi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptydi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptydi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptyma mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Het WEF en uw Regering lanceren de Grote Reset in de samenleving.
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptyzo mei 08, 2022 6:46 pm van Hielke Roos

» Hier een belangrijke publicatie die stond in de duitse media!
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptyzo mei 08, 2022 2:17 pm van Hielke Roos

» Elon Musk: Onderzoek" waarom George Soros "uw toegang tot informatie wil controleren!
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptyzo mei 08, 2022 1:52 pm van Hielke Roos

» The Nazis are back ''The Great Reset'' was a smokescreen!
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptywo mei 04, 2022 3:30 pm van Hielke Roos

» Financiële piraten (o.a regeringen) stelen van je.
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptydi mei 03, 2022 6:51 am van Hielke Roos

» Het overlijdensrisico van kinderen neemt toe met 5100% na Covid-19-vaccinatie
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptyma mei 02, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» Stop nu met het bewapenen van Oekraïne.
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptyma mei 02, 2022 7:37 am van Hielke Roos

» V.S. en bondgenoten bereiden zich voor op Russisch gebruik van kernwapens
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptyzo mei 01, 2022 12:48 pm van Hielke Roos

» Het wereldwijde pandemieverdrag en hoe gevaarlijk dit verdag is voor uw vrijheid.
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptyzo mei 01, 2022 7:29 am van Hielke Roos

» Voedseltekorten de Globalisten en Klaus Schwab vertellen ons wat er daarna gebeurt.
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptyza apr 30, 2022 3:18 pm van Hielke Roos

» Geheim: De opleiding van het Oekraïnse Nazi leger door het Australische leger.
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptyza apr 30, 2022 8:03 am van Hielke Roos

» Nazi Canada en Australie hebben samen met Amerika Oekraïense extremisten opgeleid.
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptyza apr 30, 2022 7:11 am van Hielke Roos

» Goya CEO waarschuwt de wereld staat nu op rand van voedselcrisis.
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptydo apr 28, 2022 5:14 am van Hielke Roos

» De WHO is van plan om 194 landen van soevereiniteit te ontdoen op 22 mei 2022.
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptywo apr 27, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Ze zijn nu echt de voedselcrisis aan het CREËREN in Europa en de VS.
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptywo apr 27, 2022 7:48 am van Hielke Roos

» Trudeau wil niet de rechtvaardiging voor de noodwet bekend te maken.
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptydi apr 26, 2022 10:14 am van Hielke Roos

» De genocide op de volkeren van Europa is in volle gang!
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptydi apr 26, 2022 7:02 am van Hielke Roos

» Wakker worden mensen we hebben nog tot mei 2022 om het tij te keren.
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptyza apr 23, 2022 9:07 pm van Hielke Roos

» Heeft Amerika onbewust een einde gemaakt aan de plannen van Klaus voor wereldheerschappij?
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptydo apr 21, 2022 11:20 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers
mei 2022
madiwodovrzazo
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
KalenderKalender

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Empty
BerichtOnderwerp: Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen   Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Emptydi feb 09, 2021 12:39 am

Genieten, mag dat nog wel?? :Jaaaa, gvd kutje fucking bef man.
Alles is wit, alles is prachtig, je zou er spontaan een hele dikke, grote, vette tampeloerus van krijgen 🤣🤣🤣.
Maar alleen dan binnen he, alleen binnen.
Zodra je dan buiten komt, krimpt dat ding heel spontaan natuurlijk van de ijzige kou😉😉.
Behalve bij cokey dan he.
Cokey zijn piemelorus is nog nooit zo hard en strak geweest na het zien van al dat wit.
Ik denk zelf dat Liego zelf, plat op zijn buik, meteen zijn neus erin heeft geduwd.
En daar kan wat in hoor, die kan namelijk op dit moment geen neus tussenschotje meer hebben.
En ik snap snuif en cokey wel hoor, extra maatregelen eroverheen.
Met 1 vriend of gezinslid buiten, hou afstand, geniet er niet van.
Neeee, natuurlijk niet🤣😂🤣😂, snuif en cokey willen alle witte pret voor zichzelf behouden.
Samen met distel het prikjesplantje en meneertje grapjashuis lekker spelen en genieten van al dat wit.
Wat zijn we er mee genaaid zeg, die staan de eerstvolgende persconferentie zoooo strak dat we op moeten passen.
Die genieten even van alle "C" en deze keer is het geen corona 😉😉😉.
Die gaan geen goed nieuws brengen voor ons🤪🤪.
Nu hebben we al helemaal geen uitzicht op enig genieten op dit moment, maar dat beetje waaruit we hoop putten zal ook moeten verdwijnen natuurlijk.
De natuur heeft ons nu gelukkig geholpen I love youI love youI love you.
Alles is wit en bevroren en het lijkt wel of we in Siberië zitten.
Hun eigen maatregelen keren zich tegen ze.
Code oranje /rood, heerlijk gewoon.
Geen fatsoenlijke bus of trein rijdt.
Het verkeer komt maar langzaam op gang, strooien helpt niet.
Niemand rijdt het witte goud kapot🤪🤪.
Daaaaaaag testen, Daaaaaaag vaccinatie, ook de "C" believers komen nu niet.
Daar gaan de cijfers en ik ben benieuwd hoe ze zich daar onderuit gaan lullen 🤔🤔.
Jaaaaa, het is wit en wij hebben er van genoten, lekker puh. 😉😉
En samen met ons miljoenen anderen.
De kou getrotseerd, de ijzige wind rond de oren, witte kleren van de sneeuw.
Sneeuwballen gegooid en gelachen.
Een heerlijke snotneus gehaald zoals het moet.
En het gevoel hiervan was een warme deken.
Zoiets simpels en normaal als witte sneeuw en vorst en de natuur heeft snuif en cokey gewoon even buitenspel gezet.
Hoe zullen ze al onze snotneuzen nu gaan pareren, daar ben ik nu benieuwd naar.
Een gewoon natuurlijke snotneus, van kou, wind en sneeuw.
Zullen ze die nu de "witte" "C" variant noemen of daalt er tenslotte toch nog een klein beetje intelligentie in hun verwarde hoofden en zien dat dit toch wel normaal is.
Dat niet alles onder "C" ge-categoriseerd kan worden.
We mochten niet meer genieten, maar we hebben het toch gedaan en massaal deze keer.
En even, heel even was het weer normaal en staken miljoenen mensen hun middelvinger op naar de momenteel grootste malloten die ons landje kent.
Iedereen gezien nu hoe het moet??
Iedereen weer een beetje bij zinnen en een normaal gevoel??
Ik hoop het en ik hoop dat er nu weer vele ogen open zijn gegaan I love youI love youI love you.
Jaaaaaaa, het is wit, het is stervenskoud en ik geniet ervan omdat het de normaalste zaak van de wereld is en niets anders.....

Groet
Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen Harry110

Harry
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Mark Snuif en Hugo Cokey gooien er wat extra maatregelen eroverheen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Valse volksvertegenwoordigers Mark en Hugo van het World Economic Forum
» Mark Rutte, Van Dissel, Koopmans, Gommers, Osterhaus en Hugo de Jonge verhoor alle deze betrokkenen onder ede
» Deepstate zal Faceboek en Twitter en andere media kanalen plat gooien zoek alternatieven mensen!
» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
» Er is iets ontzettend mis met de mensen die de maatregelen afdwingen!”

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Nieuws wat de media u niet zal tonen-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: