Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Wat zijn de mogelijkheden van morgen, hoe de economieën resetten in de post-COVID-wereld?
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Wat zijn de mogelijkheden van morgen, hoe de economieën resetten in de post-COVID-wereld? di dec 15, 2020 1:13 pm
De toekomst Het 2020-2025 rapport tracht die vraag te beantwoorden door er zes te identificeren transformationele trends die mogelijkheden creëren, en de factoren die daarbij komen kijken leg het vermogen van een land uit om van die mogelijkheden te profiteren voor de voordeel van de Covid samenleving.
Door de COVID-crisis van 2020 is het voelbaar geworden dat het niet meer genoeg is voor het overheidsbeleid om de productiviteit van de economie te stimuleren als een hele.
Het verband tussen productiviteit en economische groei verzwakt In veel landen wordt groei minder een prioriteit ten opzichte van kwesties zoals klimaatverandering en inkomensongelijkheid. Wat nog belangrijker is, de COVID pandemie heeft aangetoond dat efficiëntie veerkracht in de weg kan staan nodig voor menselijke veiligheid.
Landen moeten in plaats daarvan een doel identificeren: Of het nu gaat om verbeterde gezondheid of voedselzekerheid, betere connectiviteit of meer gebruik van hernieuwbare energiebronnen - en definieer transformationeel openbaar beleid die voorwaarden scheppen voor bedrijven om te innoveren en wereldwijd leidend zijn bij het vinden van zaken oplossingen. De geschiedenis leert dat het voor landen en steden mogelijk is om hun toekomstige ontwikkeling door gebruik te maken van wereldwijde trends: voorbeelden hiervan zijn Denemarken het opbouwen van toonaangevende expertise op het gebied vanwindenergie en de VAE profiteren van wereldwijde handelspatronen om een logistiek knooppunt te worden.
Mijn Comment ..... Denken ze dat nu echt windenergie ???
Terwijl sommige wereldwijde trends dat wel doen huidige risico's die moeten worden beperkt, suggereert psychologisch onderzoek dat een positievere kijk maakt mensen veerkrachtiger in tijden van verandering en hen te resetten.
Eerst de rijkdom afbreken en dan weer opbouwen. Nu landen beginnen oeten nadenken over de post-COVID-wereld, hopen we dat het Future Mogelijkheden Rapport zal overheden, bedrijven en maatschappelijke stakeholders anders over ontwikkeling te denken. Door een praktische aanpak, kan het rapport hen helpen om de trends te identificeren waaraan prioriteit moet worden gegeven, en om samen te werken om ecosystemen te creëren die de ontwikkeling ondersteunen van nieuwe bedrijfsmodellen, producten en diensten. Het ondersteunt ook het proces van wederopbouw in het aangaan van een positieve, op mogelijkheden gerichte toekomst perspectief.
Transformatietrends: drijfveren van mogelijkheden Het rapport analyseert hoe landen gebruik kunnen maken van de mogelijkheden die eruit voortkomen zes transformationele trends voor hun toekomstige economische en maatschappelijke groei welzijn. De trends zijn geselecteerd vanwege hun systemische en globale aard en omdat ze naar verwachting significante mogelijkheden zullen genereren in een breed scala aan sectoren in de komende 5-10 jaar (zie tabel).
De zes transformationele trends gepresenteerd in de toekomstige mogelijkheden Rapport komt voort uit een combinatie van nieuwe bedrijfsmodellen, technologieën en veranderingen in houding en gedrag. Ze zijn gebaseerd op een reeks transversale structurele trends: vergrijzing, herinrichting van het stadsleven, toenemende wereldwijde mobiliteit, de invloed van jongere generaties, veranderende mondiale handelspatronen, diversificatie van investeringsstromen, de groeiende middenklasse in opkomende economieën, en groeiende belangstelling voor andere maatregelen van vooruitgang dan Groei van het BBP. De Exabyte-economie: hyperverbonden apparaten, gegevens en mensen. Naarmate rekenkracht en opslag goedkoper en efficiënter worden, en 5G-technologie wordt uitgerold, zullen toekomstige stijgingen in connectiviteit worden aangedreven meer door apparaten dan door mensen. De resulterende datastroom zal verder verbeteren het vermogen van op AI gebaseerde systemen om processen en diensten te optimaliseren en bedrijfsmodellen verstoren in verschillende sectoren. De Exabyte-economie zou mogelijkheden kunnen opleveren met een geschatte totale economische waarde van maximaal 8 biljoen dollar tegen 2025.
De welzijnseconomie: gezondheid opnieuw definiëren (Dus eerst afbreken) De belangstelling voor lichamelijk en geestelijk welzijn is al enorm en zal groeien aanzienlijk omdat nieuwe benaderingen van welzijn worden ingebed in individuele, organisatie- en gemeenschapsniveau. Er zullen meerdere kansen zijn in deze sector, vooral in hoge inkomens maar ook in midden- en lagere inkomens landen. De gecombineerde waarde van welzijnsmogelijkheden, inclusief preventieve gezondheid, coaching voor zelfverbetering, organisatorische en educatieve programma's, fitness, dieet, gezondheid en schoonheid, reizen en echt landgoed, zou binnen een paar jaar USD 7 biljoen kunnen bereiken.
The Net Zero Economy: schaalbare koolstofarme oplossingen Opkomende markten en gegevensverwerking verhogen de vraag naar energie, terwijl landen doelen stellen om de koolstofemissies in grotere mate te verminderen nummers. Innovatie in technologieën, investeringsmodellen en markten kan zijn verwacht van batterijtechnologieën, elektrische voertuigen, energiezuinige gebouwen en door waterstof aangedreven brandstofcellen. Groeiende vraag naar hernieuwbare energie
Lees zelf verder link bovenstaande heb ik al vertaal