Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Marine Le Pen belooft de nieuwe wereldorde van George Soros te vernietigen dus Trump had wel degelijk gelijk.
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Marine Le Pen belooft de nieuwe wereldorde van George Soros te vernietigen dus Trump had wel degelijk gelijk. do nov 26, 2020 1:50 am
De vooraanstaande Franse presidentskandidaat Marine Le Pen heeft gezworen " De Nieuwe Wereld Orde te vernietigen " wanneer ze tot president van Frankrijk wordt verkozen, en stuurt een waarschuwing naar de Europese elites dat ze " hun corrupte, egoïstische instellingen met mijn eigen twee handen zal ontmantelen.
" De mensen hebben gesproken en hun boodschap is duidelijk: de Nieuwe Wereld Orde is voorbij ", kondigde Marine Le Pen aan tegen een starstruck reisgroep op het hoofdkwartier van het Front National ten westen van Parijs.
“ De elite verschuilt zich niet veilig achter hun door propaganda aangedreven media-instellingen, neemt onverklaarbare beslissingen in Brussel en legt burgers het zwijgen op die zich uitspreken tegen deze waanzin. Als ik president ben, komt er een vloedgolf van afkeer op me af, zoals nog nooit eerder is gezien. ”Volgens een documentaireploeg barstte de reisgroep uit in een spontaan applaus.
In een recent BBC-interview hield Marine Le Pen haar mannetje met een vijandige interviewer en legde ze haar visie uit voor het terugwinnen van de Franse soevereiniteit.
“ Als ik tot president word gekozen, ga ik naar de Europese Unie en zeg ik dat ik vier soevereiniteiten terug wil. Wetgevende soevereiniteit: onze wetten zijn belangrijker dan EU-richtlijnen. Territoriale soevereiniteit: we beslissen wie er in ons land komt en blijft, we willen grenzen. Ten derde, economische en bancaire soevereiniteit: ik heb het recht om economisch patriottisme te bevorderen als ik dat wil. En natuurlijk monetaire soevereiniteit. "
Als de Europese Unie de eisen van Le Pen verwerpt, zegt ze dat ze het Franse volk zal vertellen dat ze geen andere keus hebben dan de tirannieke superstaat te verlaten.
Marine Le Pen, wiens hobby's paardrijden en het fokken van groene boomkikkers zijn, gelooft dat Europese staten over het hele continent - waaronder Frankrijk , Nederland, Denemarken, Italië en Hongarije - in de voetsporen van Groot-Brittannië treden en de Europese Unie verwerpen, en het heeft gewonnen ' Het zal niet lang duren voordat de EU op de schroothoop wordt gezet als een mislukt project, net als de communistische USSR.
“ Er gebeurt iets fundamenteels: de comeback van naties, van soevereine staten, met mensen, met grenzen. Mensen willen nu hun lot in handen hebben. Dat hebben ze lange tijd niet kunnen doen, 'zei Le Pen.