Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
De overdracht van het coronavirus in bars en restaurants in Nashville, Tennessee was zo laag dat de burgemeester ervoor koos om het voor het publiek te verbergen.
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: De overdracht van het coronavirus in bars en restaurants in Nashville, Tennessee was zo laag dat de burgemeester ervoor koos om het voor het publiek te verbergen. do sep 17, 2020 10:22 pm
Dit blijkt uit recent gelekte e-mails. De statistieken werpen vraagtekens op de lopende stilleggingen elders.
Het kantoor van de burgemeester van Nashville veegde de transmissienummers van bars en restaurants onder de mat omdat ze te laag waren, suggereren e-mails die door lokale media zijn verkregen. Het gesprek tussen het kantoor van de burgemeester en de plaatselijke gezondheidsafdeling lijkt aan te tonen dat de cijfers opzettelijk voor het publiek werden gehouden om de stillegging te rechtvaardigen waardoor veel inwoners van Nashville werkloos waren.
Na het opsporen van contacten over de nieuwe coronavirusgevallen in de stad eind juni, ontdekte de gezondheidsafdeling dat verpleeghuizen en bouwplaatsen elk verantwoordelijk waren voor meer dan 1.000 gevallen - maar bars en restaurants waren verantwoordelijk voor slechts 22.
Dat was blijkbaar een probleem, want Leslie Waller, ambtenaar van de gezondheidsdienst, nam contact op met het kantoor van de burgemeester om er zeker van te zijn dat de inwoners van Nashville de resultaten niet zouden zien. ' Dit wordt toch niet publiekelijk vrijgegeven? Alleen info voor burgemeesterskantoor? ”Vroeg ze in een e-mail. Een senior adviseur van de burgemeester antwoordde bevestigend, en de statistieken bleven ongezien door inwoners van de stad.
Toen een verslaggever een maand later een ambtenaar van de gezondheidsafdeling vroeg naar een rapport dat op dat moment slechts 80 gevallen waren terug te voeren op bars en restaurants uit meer dan 20.000 positieve tests in de provincie, stuurde de ambtenaar een paniekerige e-mail naar vijf van zijn collega's hen te " adviseren " over hoe hij zou moeten reageren.
De ambtenaar werd verteld om het zo goed mogelijk te draaien. “ We hebben zeker geweigerd om tellingen per reep te geven omdat die getallen per site laag zijn. We zouden echter nog steeds het totaal kunnen vrijgeven, en dan zou een reactie op de 80-plussers kunnen zijn omdat dat aantal steeds toeneemt en we geen specifiek aantal willen zeggen , ”schreef de antwoordende ambtenaar.
" We hebben de belastingen 34 procent verhoogd en honderden, letterlijk duizenden mensen zonder werk gezet die zich nu zorgen maken over het verlies van hun huis ... en dat hebben we gedaan op basis van nepgegevens ," vertelde raadslid Steve Glover uit Nashville aan het lokale Fox-filiaal WZTV. bedekken. " Dat zou illegaal moeten zijn ," voegde hij eraan toe.
Ze verzinnen informatie ... Ik vertrouw niets wat ze in de toekomst zeggen.
Toen WZTV verder informeerde, werd hen verteld om een Freedom of Information Act (FOIA) -verzoek in te dienen bij de stad, waarbij zowel de gezondheidsafdeling als het kantoor van de burgemeester weigerden de authenticiteit van de e-mails rechtstreeks te bevestigen. Glover nam echter contact op met een advocaat van het personeel van de stad, die beweerde dat hij de waarheidsgetrouwheid van de e-mails kon verifiëren bij zowel het kantoor van de burgemeester als de gezondheidsafdeling.
Hoewel het een rampzalige stap lijkt te zijn om burgers bang te houden om zich in bars en restaurants te verzamelen voor een stad die voor een groot deel van haar inkomsten afhankelijk is van toerisme, kan de regering van Nashville een financiële prikkel hebben om de overdracht van coronavirus op openbare ontmoetingsplaatsen te bespotten.
De stad vroeg eerder deze week de gouverneur van Tennessee Bill Lee om 82,6 miljoen dollar aan Covid-19-hulpgeld om de noodlijdende toeristenindustrie te ondersteunen en de sociale dienstverlening uit te breiden. Ongeveer $ 12 miljoen van de gevraagde hulp zou moeten helpen om ' muzikanten weer veilig aan het werk te krijgen ' in de legendarische locaties van de stad - hoewel het zou worden opgesplitst met andere non-profitorganisaties voor toeristen, zoals de dierentuin van Nashville.
De overdracht van het coronavirus in bars en restaurants in Nashville, Tennessee was zo laag dat de burgemeester ervoor koos om het voor het publiek te verbergen.