Noor bin Ladin, het nichtje van beruchte terroristische leider Osama bin Laden, steunt Trump, beweert alleen dat hij Amerika kan beschermen tegen nog eens 9/11. Wat weet zij?
In haar allereerste interview zei de Zwitserse bin Ladin dat ze sinds 2015 een Trump-supporter was, toen hij voor het eerst zijn plannen om president te worden. ′′ Trump heeft laten zien dat hij Amerika - en ons, door uitbreiding - beschermt tegen buitenlandse bedreigingen, door terroristen aan de wortel te vernietigen en voordat ze een kans krijgen om toe te slaan," zei ze. ′′ Hij moet herkozen worden... Het is essentieel voor de toekomst van niet alleen Amerika, maar ook de Westerse beschaving als geheel," zei bin Ladin, misschien een beetje overdreven aan haar politieke steunbetuiging.
Ondanks dat Noor bin Ladin in Zwitserland woont, denkt Noor bin Ladin dat ze een ′′ Amerikaan in hart ′′ is en draagt ze vaak een 'Make America Great Again' cap als teken van haar steun aan Donald Trump.
De Amerikaanse verkiezingen van 2020 komen snel dichterbij, met minder dan twee maanden vanaf de dag van de stemming. De Amerikaanse president Donald Trump heeft steun gevonden van een ongewone bewonderaar, de nicht van Osama Bin Laden, die de meesterbrein was achter de terreuraanslagen van 9/11.
Noor Bin Ladin suggereerde onlangs dat alleen Donald Trump Amerika kan redden van een nieuwe 9/11. Noor Bin Ladin is momenteel een auteur uit Zwitserland, en ze spelt haar naam anders dan haar beruchte oom. Ze beschouwt zichzelf ook als "een Amerikaan in hart en nieren".
Ladin gaf onlangs haar allereerste interview aan de New York Post. Ze uitte enkele beschuldigingen tegen de Democraten, maar prees Donald Trump.
"ISIS verspreidde zich onder de regering-Obama-Biden, wat ertoe leidde dat ze naar Europa kwamen", zei ze."Trump heeft aangetoond dat hij Amerika en ons beschermt, bij uitbreiding tegen buitenlandse dreigingen ..... Door terroristen bij de wortel uit te wissen en voordat ze de kans krijgen om toe te slaan", voegde ze eraan toe.
Vervolgens tweette ze "Osama Bin Laden onderschreef Biden om Amerika te zien falen ... Ik onderschrijf president Trump om Amerika te zien slagen".
In de VS woeden protesten
Ondertussen gingen de antiracisme- en anti-Trump-demonstraties ook dit weekend door in Amerika.
Louisville, Kentucky is naar voren gekomen als het nieuwste vlampunt waar zaterdag gewapende burgerwachten werden gespot in de straten van deze stad.
Ze waren meestal lid van de NFAC, een zwarte militiegroep. Ze hielden een bijeenkomst om gerechtigheid te eisen voor Breonna Taylor, een 26-jarige zwarte vrouw die in maart omkwam bij politiebeschietingen.
Vijf maanden later eisen demonstranten nog steeds actie tegen de politie achter haar moord. Terwijl ze door de straten marcheerden, verspreidde een ander slachtoffer van politiegeweld een bericht dat binnen enkele minuten viraal ging.
Het bericht was van Jacob Blake, een 29-jarige die ernstig gewond raakte nadat de politie 7-8 schoten op zijn rug had afgevuurd. Voor het eerst sinds de schietpartij vanuit zijn ziekenhuisbed, spoorde Blake zijn aanhangers aan hun leven te veranderen.
Hij vroeg hen om bij elkaar te blijven, wat geld te verdienen en hun tijd niet te verspillen.
Dit was zijn boodschap: “Ik wil alleen maar zeggen, man, tegen alle jongeren die daarbuiten zijn verstoten en zelfs de ouderen, ouder dan ik: er is hier veel meer leven te leven, man. Je leven, en niet alleen je leven, je benen, iets dat je nodig hebt om te bewegen en vooruit te komen in het leven - kan op deze manier van je worden afgenomen, man, en ik beloof je wat voor soort shit je zult doormaken ... Ik heb nietjes in mijn rug, nietjes in mijn buik.
Je wilt niet met deze shit te maken hebben, man. Vierentwintig uur, elke 24 uur is het pijn, het is niets dan pijn. Het doet pijn om te ademen, het doet pijn om te slapen, het doet pijn om heen en weer te bewegen, het doet pijn om te eten. Alsjeblieft, ik zeg je, verander je levens daarbuiten. We kunnen bij elkaar blijven, wat geld verdienen, alles gemakkelijker maken voor onze mensen hier, man, omdat er zoveel tijd is verspild.