Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenLaatste afbeeldingenGebruikerslijstRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Medische experts die mond dood werden gemaakt zijn terug.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimedo nov 21, 2024 3:10 pm van Hielke Roos

» Verborgen kosten van het klimaatbeleid of te wel verkapte exstra belastingen
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimevr okt 11, 2024 12:02 pm van Hielke Roos

» Had Boris Johnson maar een militaire inval in Nederland gedaan.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimeza sep 28, 2024 5:44 pm van Hielke Roos

» Wilders steunt Arib die haar naam wil zuiveren: 'Maak er gehakt van!
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimeza sep 28, 2024 10:26 am van Hielke Roos

» Minister Heinen: geen programmeerbare digitale euro?
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimeza sep 28, 2024 10:23 am van Hielke Roos

» Zo kocht George Soros politici, media, leraren en klimaat gekjes.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimedo sep 26, 2024 5:51 pm van Hielke Roos

» Getrainde terroristen onder mom vluchtelingen, stormen, crisis, Blackouts.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimema aug 19, 2024 8:38 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab waarschuwt voor een nieuwe crisis cyber en Internet storing.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimevr jul 19, 2024 5:52 pm van Hielke Roos

» Wist U dat de verkiezingen 2024 door D66 gecontroleerd werden!
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimewo jun 12, 2024 6:30 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Nieuw wetenschappelijk bewijs dat CO2-uitstoot de atmosfeer niet kan opwarmen
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimezo apr 28, 2024 6:47 am van Hielke Roos

» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten W.E.F en Klaus Schwab.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Empty
BerichtOnderwerp: Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump.   Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Icon_minitimewo sep 09, 2020 4:52 pm

Noor bin Ladin, het nichtje van beruchte terroristische leider Osama bin Laden, steunt Trump, beweert alleen dat hij Amerika kan beschermen tegen nog eens 9/11. Wat weet zij?

Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump. Heil11

In haar allereerste interview zei de Zwitserse bin Ladin dat ze sinds 2015 een Trump-supporter was, toen hij voor het eerst zijn plannen om president te worden. ′′ Trump heeft laten zien dat hij Amerika - en ons, door uitbreiding - beschermt tegen buitenlandse bedreigingen, door terroristen aan de wortel te vernietigen en voordat ze een kans krijgen om toe te slaan," zei ze. ′′ Hij moet herkozen worden... Het is essentieel voor de toekomst van niet alleen Amerika, maar ook de Westerse beschaving als geheel," zei bin Ladin, misschien een beetje overdreven aan haar politieke steunbetuiging.

Ondanks dat Noor bin Ladin in Zwitserland woont, denkt Noor bin Ladin dat ze een ′′ Amerikaan in hart ′′ is en draagt ze vaak een 'Make America Great Again' cap als teken van haar steun aan Donald Trump.

De Amerikaanse verkiezingen van 2020 komen snel dichterbij, met minder dan twee maanden vanaf de dag van de stemming. De Amerikaanse president Donald Trump heeft steun gevonden van een ongewone bewonderaar, de nicht van Osama Bin Laden, die de meesterbrein was achter de terreuraanslagen van 9/11.

Noor Bin Ladin suggereerde onlangs dat alleen Donald Trump Amerika kan redden van een nieuwe 9/11. Noor Bin Ladin is momenteel een auteur uit Zwitserland, en ze spelt haar naam anders dan haar beruchte oom. Ze beschouwt zichzelf ook als "een Amerikaan in hart en nieren".

Ladin gaf onlangs haar allereerste interview aan de New York Post. Ze uitte enkele beschuldigingen tegen de Democraten, maar prees Donald Trump.

"ISIS verspreidde zich onder de regering-Obama-Biden, wat ertoe leidde dat ze naar Europa kwamen", zei ze.

"Trump heeft aangetoond dat hij Amerika en ons beschermt, bij uitbreiding tegen buitenlandse dreigingen ..... Door terroristen bij de wortel uit te wissen en voordat ze de kans krijgen om toe te slaan", voegde ze eraan toe.

Vervolgens tweette ze "Osama Bin Laden onderschreef Biden om Amerika te zien falen ... Ik onderschrijf president Trump om Amerika te zien slagen".

In de VS woeden protesten

Ondertussen gingen de antiracisme- en anti-Trump-demonstraties ook dit weekend door in Amerika.

Louisville, Kentucky is naar voren gekomen als het nieuwste vlampunt waar zaterdag gewapende burgerwachten werden gespot in de straten van deze stad.

Ze waren meestal lid van de NFAC, een zwarte militiegroep. Ze hielden een bijeenkomst om gerechtigheid te eisen voor Breonna Taylor, een 26-jarige zwarte vrouw die in maart omkwam bij politiebeschietingen.

Vijf maanden later eisen demonstranten nog steeds actie tegen de politie achter haar moord. Terwijl ze door de straten marcheerden, verspreidde een ander slachtoffer van politiegeweld een bericht dat binnen enkele minuten viraal ging.

Het bericht was van Jacob Blake, een 29-jarige die ernstig gewond raakte nadat de politie 7-8 schoten op zijn rug had afgevuurd. Voor het eerst sinds de schietpartij vanuit zijn ziekenhuisbed, spoorde Blake zijn aanhangers aan hun leven te veranderen.

Hij vroeg hen om bij elkaar te blijven, wat geld te verdienen en hun tijd niet te verspillen.

Dit was zijn boodschap: “Ik wil alleen maar zeggen, man, tegen alle jongeren die daarbuiten zijn verstoten en zelfs de ouderen, ouder dan ik: er is hier veel meer leven te leven, man. Je leven, en niet alleen je leven, je benen, iets dat je nodig hebt om te bewegen en vooruit te komen in het leven - kan op deze manier van je worden afgenomen, man, en ik beloof je wat voor soort shit je zult doormaken ... Ik heb nietjes in mijn rug, nietjes in mijn buik.

Je wilt niet met deze shit te maken hebben, man. Vierentwintig uur, elke 24 uur is het pijn, het is niets dan pijn. Het doet pijn om te ademen, het doet pijn om te slapen, het doet pijn om heen en weer te bewegen, het doet pijn om te eten. Alsjeblieft, ik zeg je, verander je levens daarbuiten. We kunnen bij elkaar blijven, wat geld verdienen, alles gemakkelijker maken voor onze mensen hier, man, omdat er zoveel tijd is verspild.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Noor bin Ladin nichtje Osama bin Laden steunt Trump.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Update van 2018. Waarom steunt Europa imbecile landen als Iran nog?
» Wilders steunt Arib die haar naam wil zuiveren: 'Maak er gehakt van!
» Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet!
» De Meester zet van Trump?
» Trump walst vanaf nu continu over de Democraten heen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Waarheid :: Nieuws van de afgelopen weken-
Ga naar: