Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: “Geef me een atoombom, dan gooi ik Nederland plat” wo aug 15, 2018 4:38 pm
Een radicale Pakistaanse islamist en populaire politicus, genaamd Khadim Hussain Rizvi, is woedend op de Nederlandse overheid en in het bijzonder op de islamkritische politicus Geert Wilders (PVV). Wilders wil namelijk een magazine uitbrengen vol met Mohammed-cartoons. Wilders heeft hiervoor een inzendwedstrijd georganiseerd en circa 200 cartoons reeds in het bezit hebben ter publicatie. Het uitbeelden en weergeven van de profeet Mohammed is echter streng verboden in het islamitische geloof. Hussain Rizvi zei tijdens persconferentie vorige week dat als hij “de atoombom” zou hebben, hij Nederland van de aardbol zou vegen”.
“Als ze me de atoombom geven, zou ik Nederland van de aardbol vegen vooraleer ze een cartoon-competitie kunnen houden […].” Dat is de precieze uitspraak van Khadim Hussain Rizvi zoals geciteerd in de Times of India. Rizvi is de leider van de TLP (Tehreek Labbaik Pakistan Ya Rasool Allah), een radicale islamitische partij in Pakistan die stapsgewijs aan populariteit wint. Radicale uitspraken zoals deze over een nucleaire genocide in Nederland worden goed onthaald door de achterban van Rizvi.