Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Duitsland heeft geen schulden meer het "Verdrag" 1919/20 van Versailles
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Duitsland heeft geen schulden meer het "Verdrag" 1919/20 van Versailles za jan 11, 2020 11:03 am
Ons Pruisisch imperiaal volkslied Wen er maar aan. Het Verdrag van Versailles is nu verstreken! We zijn weer vrij! U hoort snel van ons.
Wees gegroet in de krans, heerser van het vaderland! Gegroet, keizer, jij! Voel in de glorie van de troon Alle gelukzaligheid om de mensen lief te zijn ! Wees gegroet, u!
Geen paarden en reizigers beveiligen de steile hoogten waar prinsen staan: liefde voor het vaderland, liefde voor de vrije man vestigt de heerserstroon als rots in de zee.
Heilige vlam, gloei, gloei en ga nooit uit voor het vaderland! Dan staan we allemaal dapper voor een man, vechten en willen we bloeden voor troon en rijk!
Handel en wetenschap Hef je hoofd op met moed en kracht ! Warrior en heroïsche daden Vind hun laurierblad Getrouwd daar opgeslagen, op uw troon!
Wees, Kaiser Wilhelm, hier lang van de versiering van uw volk, trots op de mensheid! Voel in de troon van de troon, Alle grote gelukzaligheid om de mensen lief te zijn ! Gegroet, keizer, jij!
WAT MOETEN WE VANDAAG WETEN OVER DE ACHTERGROND?
1. Deze Wereldoorlog I werd systematisch voorbereid door Frankrijk en Engeland. 2. Duitsland een enkele schuld geven is schadelijk en is nu duidelijk weerlegd. 3. Het is een schande wat "reparatiekosten" zijn opgelegd aan de Duitsers en Oostenrijkers. 4. Duitsers en Oostenrijkers moesten de oorlog verliezen omdat de tegenstanders overweldigend waren. 5. In dit opzicht is de steek in de steek dat uw eigen mensen in uw thuisland de nederlaag zouden hebben veroorzaakt, volledig ongegrond. Het was slechts een kwestie van tijd voordat nieuwe tanks uit de Verenigde Staten onze troepen overvielen.
"Verdrag" van Versailles, 1919/20
Het vredesverdrag tussen het Duitse Rijk en de geallieerden, dat was onderhandeld sinds 18 januari 1919, werd ondertekend op 28 juni 1919 en trad in werking op 10 januari 1920. Het contract omvatte onder meer de overdracht van land en herstelbetalingen, uitlevering van oorlogsmisdadigers en een vermindering van het aantal troepen. De plaats van ondertekening was de Spiegelzaal van het paleis van Versailles, waar het Duitse rijk in 1871 was uitgeroepen.
In die tijd werden het Duitse Rijk en het Duitse volk het slachtoffer van een verfijnde, plannende machtspolitiek van de kapitaallobby, die we ook kennen als een kleine, internationale kliek met dromen van wereldoverheersing. Het werd opzettelijk gemanipuleerd tot een ramp. De soeverein van het Duitse rijk werd verraden en veel onder de willekeur van buitenlandse mogendheden die een systeem installeerden waarop de wereldwijde economische kliek geld kon verdienen.
Omdat de meeste Duitsers het Verdrag van Versailles als onrechtvaardig beschouwden, legde het de basis voor verdere geschillen over binnenlands en buitenlands beleid. Het Verdrag van Versailles was aanvankelijk van toepassing tot 30 januari 1937 en werd eenzijdig beëindigd door de regering van het Rijk. De betalingen werden pas in 1953 voortgezet, nadat de Bondsrepubliek Duitsland zich tot de geallieerden had moeten verbinden om de schadevergoedingen op zich te nemen. Ook hier is het duidelijk dat de geallieerden geen vredesonderhandelingen wilden na de Tweede Wereldoorlog. De Bondsrepubliek Duitsland betaalde vervolgens tot 3 oktober 2010. Meer dan 92 jaar na het einde van de Eerste Wereldoorlog werd de laatste aflevering van het dictaat van Versailles betaald, 200 miljoen euro.
Als er vandaag vanaf 10 januari 2020 stemmen worden gehoord: "Er moet iets veranderen 100 jaar nadat het zogenaamde verdrag van kracht is geworden", is de vraag die moet worden gesteld: is Otto Normal, de Duitse Michel of gewoon een goed-doener geïnteresseerd in dit onderwerp? Nee, is het antwoord. En zelfs als 1000 uitzendstemmen te horen waren, wat verandert er dan? Niets! De Bondsrepubliek heeft de laatste termijn al op 3 oktober 2010 betaald. 100 jaar na ondertekening van dit dictaat speelt het absoluut geen rol.
Duitsland heeft geen schulden meer het "Verdrag" 1919/20 van Versailles