Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Klaus Schwab waarschuwt voor een nieuwe crisis cyber en Internet storing.
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Klaus Schwab waarschuwt voor een nieuwe crisis cyber en Internet storing. vr jul 19, 2024 5:52 pm
Je kon er op wachten maar er gaat nog veel ellende komen en wie voorspelde dat? Juist het W.E.F van Klaus Schwab Klaus Schwab waarschuwt voor een nieuwe crisis met grotere economische en sociale gevolgen dan Covid 19 en dit door het Internet Oprichter van het World Economic Forum Klaus Schwab opent Cyber Polygon 2021 met een waarschuwing: “Een gebrek aan cybersecurity is een duidelijk en onmiddellijk gevaar geworden voor onze samenleving wereldwijd.” Tijdens zijn welkomsttoespraak op Cyber Polygon sprak Schwab voor het tweede jaar op rij uitvoerig over de wens van het World Economic Forum (WEF) om cyberveiligheid aan te pakken door een nauwere fusie van bedrijven, kleine bedrijven en overheden tot stand te brengen. Vorig jaar waarschuwde Schwab:
“We kennen allemaal, maar besteden nog steeds onvoldoende aandacht aan, het angstaanjagende scenario van een alomvattende cyberaanval, en Internetstoring die een volledige stop zou zetten op de stroomvoorziening, het transport, de ziekenhuisdiensten en onze samenleving als geheel.”
Hij riep ook op tot de “immunisatie van het internet”, wat betekent dat het wordt gecontroleerd en mogelijk gecensureerd.
Hij waarschuwde ook voor het mogelijke angstaanjagende scenario van een ‘We weten allemaal, maar besteden nog steeds onvoldoende aandacht, aan het angstaanjagende scenario van een alomvattende cyberaanval die een volledige stop zou kunnen betekenen voor de stroomvoorziening, het transport, de ziekenhuisdiensten en onze samenleving als geheel. .
De COVID-19-crisis zou in dit opzicht worden gezien als een kleine verstoring in vergelijking met een grote cyberaanval. De COVID19-crisis gebruiken als een geschikte gelegenheid om na te denken over de lessen die de cyberbeveiligingsgemeenschap kan trekken en om onze onvoorbereidheid op een potentiële cyberpandemie te verbeteren.
En kijk eens ..... Dat computers over de hele wereld stilliggen, heeft twee oorzaken, legt techexpert Bert Hubert uit. ‘Allereerst was er een flinke (opzettelijke?*storing bij Microsoft. Die financieerd toevallig het W.E.F Daar gingen in liefst vier Amerikaanse regio’s de Cloudplatforms plat. Daarop draaien de systemen van heel veel bedrijven – ook bijvoorbeeld van de Nederlandse overheid.’
Link naar artikel Klaus Schwab... https://simonmercieca.com/2022/07/02/klaus-schwab-warns-of-a-new-crisis-with-more-significant-economic-and-social-implications-than-covid-19/ Hielke Roos.
Klaus Schwab waarschuwt voor een nieuwe crisis cyber en Internet storing.