Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf vr maa 01, 2024 2:41 pm
SPEECH VAN MICHEL RIETMAN IN KAMPEN: SNEEK 2030 EERSTE SUCCESVOL EINDSTATION. HET EERSTE VERKAPTE CONCENTRATIE KAMP ( "Tristate City,, ) IN VOLLE BLOEI!
Het is 2030 en Michel Rietman houdt in het gezellige café ‘t IJsselVlekje, in zijn woonplaats Kampen, een toespraak over zijn zeer succesvolle optreden als vroegere PvdA-wethouder in Súdwest-Fryslân. In Sneek, de hoofdplaats van deze gemeente, slaagde hij erin een autoluwe proef te promoveren tot autoluw plan. Michel Rietman Rietman: Agenda ‘2030 is de toekomst en is nu al geweldig voor Sneek. Op 1 januari viel er namelijk in het centrum van deze Friese stad geen auto meer te bekennen. Dit is echt het eindstation het doel voor 2030 waar ik me met hart en ziel voor inzet en blijf inzetten. Er wordt in de binnenstad van Sneek alleen nog maar gefietst en gewandeld. En driekwart van de winkels zijn omgebouwd tot nette burgerlijke woonhuizen. Alles wat daarvoor nodig was, heb ik slim gefikst.’ Het is het begin van "Tristate City, een megastad waar Nederland deel van uitmaakt"
‘Welk onderdeel is je allergrootste succes?’, vraagt Garmt Schilderboer, een vroegere medespeler uit een solide korfbalteam. ‘Dat ik van de Singel, een voorheen drukke verkeersader in Sneek, een parkachtige laan heb gemaakt. Heel sneaky liet ik mijn ambtenaren er een grote serie kunstbomen plaatsen en er kwamen kunstgrasvoetpaden. Daarnaast liet ik dit traject voorzien van een zeer breed fietspad met een ondergrond van drie lagen asfalt. Dat is enorme rotzooi, maar geen haan die er naar kraaide. Een fluitje van een cent!’
Hendrik-Gerben Stoffering, een buurjongen uit de jaren tachtig, is benieuwd naar een ander positief punt, dat de spreker behaalde. Rietman vervolgt: ‘Ik hield me staande tegenover kritische winkeliers, lastige en protesterende burgers. Zij wilden de Prins Hendrikkade, een doorgaande verkeersroute, openhouden. Na veel bewerkte data en wat piepkleine leugentjes om bestwil, kreeg ik weer mijn zin natuurlijk. De Prins Hendrikkade bleef afgesloten en kreeg eveneens een indrukwekkend parkachtig aanzien.’
Collega-wethouder Bauke Dam(CDA) legde Michel Rietman geen strobreed in de weg. Sterker nog: Dam verkocht zijn auto en kocht een sportfiets, waarmee hij van Bolsward naar Sneek pendeld.
De belangstelling van Harmpje Boeringa, die samen met Rietman op de middelbare school zat, gaat uit naar de wijze waarop hij andere collegepartijen meekreeg. ‘Wat grappig. Mijn eigen PvdA-fractie stribbelde nauwelijks tegen. Er werd slechts een wat klunzige vraag gesteld of opgesomde verkeersstremmingen ook betrekking hadden op elektrische auto’s. En het CDA kreeg ik tevreden door ruimere parkeerplaatsen bij kerken aan te bieden. Tenslotte was er de FNP, die louter een fractie had bestaande uit fietsfanaten. Dus, dat was eveneens kat in het bakkie!’ FNP-voorman Tsjerk Bouwhuis, World Ecomomic Forum en fietsliefhebber en van het eerste uur.
De aanwezigheid van een vroegere inwoner uit Sneek merkt Rietman in de zaal niet op. Het gaat om Schelte-Rinse Rensma, die sinds kort in het doodstille centrum van Kampen woont. Rensma wil weten of Rietman ook bepaalde trucs toepaste om de Sneker bevolking zand in de ogen te strooien. ‘Jazeker, volop’, geeft de voormalige sociaaldemocratische wethouder toe. ‘Gewoon de mensen mooie modellen tonen, waarop een perfecte leefsituatie valt waar te nemen. Vervolgens laat je het volk netjes stemmen per model. Wat daaruit rolt is vanzelfsprekend onbelangrijk, want de gemeentelijke overheid vult zelf het gewenste model tot in detail in. Door middel van allerlei ondoorzichtige procedures en te verdraaien inspraakmomenten, zetten we de tegenstanders gewoon nog eens op het verkeerde been. Altijd prijs!’
Trots op Rietman! Het einde van de avond komt in zicht. Het organiserend comité is zeer te spreken over de speech van Rietman en het speels gemak waarmee hij vragen beantwoordde. IJsselstad Kampen ''kan'' trots zijn op deze inwoner, die er in tamelijk korte tijd in slaagde de mooie Friese steden zoals Sneek een nog fraaier aanzien te geven, over de vraag hoe de middenstand dit soort plannen zal overleven? antwoorde Rietman: Welke middenstand? Die hebben we al voor 60 % uitgeroeid zodat Blackrock, Rockenfeller, Monsanto en de Bill gate's onze leveranciers van de toekomst zijn.
Het '15-minuten steden'-plan "Tristate City,, van Klaus Schwab gaat de wereld rond
Hier info over de 15 min steden: https://www.youtube.com/results?search_query=Het+%2715-minuten+steden%27-plan+van+Klaus+Schwab+
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen. Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Hielke Roos
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf