Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab! di aug 22, 2023 7:22 pm
De familie Omtzigt zijn lid van het World Economic forum. De familie Omtzigt zitten s'avond bij wijze van spreken met elkaar aan de keuken tafel of hebben video calls en dit ook met leden van het WEF of Klaus Schwab en ze hebben gezamelijk maar een doel, hoe voorkomen we in opdracht cq samenwerking met Klaus Schwab, Bill Gates, BlackRock, George Soros en Rockefeller dat Wilders de macht grijpt. Deze gehele corrupte groep met wat oude wereld leiders o.a Clintons en Obama willen en gaan de ''geheime'' agenda The New World Order uitvoeren en daarvoor is straks Frans Timmermans nodig. Op dit moment zullen ze Timmermans nog niet naar voren duwen nee ze wachten tot ze Wilders tot val hebben gebracht en als wilders 1 klapt door toedoen van Omtzigt en de hernieuwde Linkse VVD. Gaat Nederlands weer over links met nog meer ellende tot we geknecht zijn.
Caroline van de Plas (de werkelijke leidersvan de BBB zijn Monsanto waar Bill Gates o.a de eigenaar van is samen met BlackRock) zij hebben gezamelijk dan de meeste aandelen van landerijen over de wereld, daarom willen ze ook het land van de boeren (gehele EU) in handen hebben door onteigeningen en uitkoop zodat ze dan bijna de gehele voedsel voorraden uit Europa en Amerika, Canada en Australie,UK, Ierland (ik zal wel wat landen vergeten hebben) in handen hebben inclusief de landerijen in de Ukraine die ze nu al voor 65 % bezitten.
Caroline van de Plas is daarvoor de troef die ze achter de hand houden. Als eenmaal het vooropgezette plan is geslaagd (de val van Wilders 1) hebben ze het excuus voor de rechtse kiezers kiezers we wilden de luide stem van Rechts uitvoeren want die hadden gesproken maar helaas het werkte niet!
En dan is het beneden staande verhaal alleen nog maar het begin naar de werkelijke bedoelingen en dat is ons samen te drijven als vee in kleine 15 minuten steden. En dan begint de ellende pas!
Hier een video van Dirk-Jan Omtzigt de broer van Pieter Omtzigt
Denk eens na Pieter Omtzigt zijn ''eigen partij'' de naam is Nieuw Sociaal Contract! is het niet toevallig dat het World Economic forum de zelfde naam heeft alleen dan in het engels: New Social Contract.
Hier beneden lees je hoe Pieter Omtzigt en zijn Broer zich profileren met het World Economic forum
Hoewel de meeste grote economieën aanvankelijk een toename van het vertrouwen zagen, verdween de winst snel als gevolg van slecht leiderschap zodra het virus zich begon te verspreiden en mensen zich tot hun leiders wendden voor advies. Mensen wezen de 'pratende hoofden' af, die zij niet geloofwaardig achtten. In feite wordt geen van de leiders die de Edelman Trust Barometer volgt – overheidsfunctionarissen, CEO’s, journalisten of religieuze figuren – vertrouwd om het goede te doen. We hebben zeker te maken met een vertrouwenscrisis.
Stroomafwaarts van wantrouwen Wat gebeurt er als mensen hun leiders niet meer vertrouwen? Ten eerste worden ze achterdochtig. Zoals we hebben gezien, vertrouwen veel mensen de door de staat geleide vaccinprogramma’s niet. Ten tweede gaan mensen het heft in eigen handen nemen om verandering teweeg te brengen. Onlangs is Shell door Nederlandse burgers voor de rechter gedaagd en heeft nu de opdracht gekregen om de CO2-uitstoot met 45 procent terug te dringen tot het niveau van 2019. Dit is de eerste keer dat een bedrijf wettelijk verplicht is zijn beleid in lijn te brengen met het klimaatakkoord van Parijs. Ten derde protesteren mensen. Er gaan meer mensen de straat op dan ooit tevoren. Uit onderzoek uitgevoerd door het Center of Strategic and International Studies – een in Washington gevestigde denktank – blijkt dat het aantal massaprotesten wereldwijd sinds 2009 met gemiddeld 11,5 procent per jaar is toegenomen.
Het sociaal contract moet opnieuw worden opgebouwd. Wat we nu nodig hebben is niet systeemherstel, onderhoud of bescherming, maar in plaats daarvan systeeminnovatie, transformatie en herontwerp van bestuurssystemen. Hoe zou het sociaal contract voor de 21e eeuw eruit zien? De eerste stap is om daadwerkelijk tijd en middelen te gaan besteden aan participatieve vormen van besluitvorming. Het is geen nieuw idee, maar het zou echt transformatief kunnen zijn. Burgervergaderingen en nationale dialogen moeten worden gekoppeld aan de besluitvorming van de overheid, en macht en middelen moeten worden gedecentraliseerd naar lokale gemeenschappen. Naast het rond de tafel brengen van mensen, is het noodzakelijk om de resultaten te vergelijken met de inclusiedoelstellingen.
In Porto Alegre, Brazilië, heeft een tien jaar durend experiment met effectieve participatieve budgettering grote aantallen mensen, voornamelijk sociaal uitgesloten groepen, in staat gesteld te bepalen of ze prioriteit moesten geven aan stadsfinanciering voor onderwijs, water, sanitaire voorzieningen of gezondheidszorg, en ze bereikten opvallende resultaten. Ten eerste werd het aanbod van stadsdiensten, dat voorheen geconcentreerd was in rijkere gebieden, veel toegankelijker geworden in wijken met lagere inkomens. Een ander positief resultaat was de achteruitgang van de partijpolitiek: mensen raakten meer geïnteresseerd in de feitelijke problemen. Ten derde hielp transparante besluitvorming de corruptie terug te dringen, omdat de levering van stadscontracten niet langer plaatsvond tussen de bewaakte stadselites en aannemers.
Vooruit gaan Om de klimaatverandering en het verlies aan biodiversiteit tegen te gaan, moeten overheden het gebruik van hulpbronnen belasten. Ze moeten ook groen ondernemerschap van onderaf actief ondersteunen. Dit is vooral belangrijk voor de informele economie, waar de meeste mensen wonen, werken en handel drijven. Om de verlammende ongelijkheid terug te dringen, is het belangrijk om het begrotingsregime te herzien, zodat de armsten hogere inkomens mee naar huis kunnen nemen en de rijken hun eerlijke deel aan belastingen kunnen betalen. Regeringen moeten de concurrerende eisen van de publieke en private sector beheersen door hun verantwoordelijkheid als toezichthouders serieus te nemen.
Het bouwen van effectievere, verantwoordelijkere en veerkrachtiger regeringen is noodzakelijker dan ooit en is een uitdaging die we samen moeten aanpakken. Internationale ontwikkelingsorganisaties, zoals de Wereldbank, zouden er baat bij hebben als ze met een breed scala aan belanghebbenden blijven samenwerken om ervoor te zorgen dat ieders stem wordt gehoord.
Dus waar je ook op stemt de weg naar de toekomst word voor ons al eeuwen geregeld en soms gaat dat gepaard met eeuwen slavernij. En hoe keer je zoiets? wat al eeuw voor eeuw (1000 den jaren voortduurt)
Ik heb het antwoord niet voor U wel weet ik dat mensen met enig vermogen soms jaren naar een ander land verhuizen waar het JUK van de Elite lees: Klaus Schwab, Bill Gates, BlackRock, George Soros en Rockefeller en wat oude wereld leiders o.a Clintons en Obama) of te wel nu het World Economic Forum. bijna niet voelbaar is vaak is dat ergens in Azie.
En met Caroline vd-Plas (BBB) zijn we ook al niet veel beter af!! De financiering van de BBB komt van marketingbedrijf ReMarkAble. Het bedrijf Bayer Monsanto (Bayer is eigenaar van Monsanto en de aandeel houders van Monsanto zijn Bill Gates, Klaus Schwab en George Soros) en zij zijn grote klanten (investors) van ReMarkAble.
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren. Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos
Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!