Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Ware beelden 18+ Battle For Bakhmut (speciaal rapport)
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Ware beelden 18+ Battle For Bakhmut (speciaal rapport) za maa 11, 2023 5:30 am
In dit speciale rapport laten we zien hoe de Russische luchtmacht het vuur opent op militaire posities van Oekraïne in Marynka nabij Donetsk. Terwijl ons team zich in het dorp Alexandrivka in de frontlinie in het Petrovka-district van Donetsk, Oekraïne bevond, vuurden de strijdkrachten intensief artillerie af op de huizen van burgers daar.
We hebben ons best gedaan om de aanval te onderzoeken. Terwijl we daar waren, zagen we ongeveer 15 granaten inslaan in burgergebied. Naast het filmen in de buurt van de frontlinie, filmen we ook een school in het Kievsky-district van Donetsk die enkele uren daarvoor werd getroffen door Oekraïense beschietingen.
Helaas zijn er 2 schoolmedewerkers ernstig gewond geraakt door granaatscherven. Godzijdank waren er geen kinderen. Vergis je niet, dit waren slechts 2 van de beschietingen op burgergebieden rond Donetsk, er zijn er elke dag veel meer. Mijn naam is Patrick Lancaster en ik denk dat je meer verdient dan wat de westerse mainstream media je willen laten zien. Ik denk dat je informatie moet zien voor beide kanten van de contactlijn.
Waarom denken de westerse reguliere media dat de wereld het niet verdient om rapporten te zien van beide kanten van de frontlinie van de oorlog in Oekraïne? Waarom laten ze je (bijna altijd) alleen dingen zien die positief zijn voor Oekraïne? Waarom wanneer Engelssprekende journalisten dingen proberen te laten zien in door Rusland gecontroleerd gebied, ze worden aangevallen en proberen te worden besmeurd door de westerse MSM? Denk er over na!! Ik geloof dat je MEER verdient en ik zal ervoor zorgen dat je het hier op dit kanaal blijft krijgen!!
De situatie in Bakhmut/Artyomovsk is ernstig. Ik ging naar de rand van Bakhmut met de Russische particuliere militaire compagnie Wagner in het dorp Praskovievka. Alle gebouwen zijn totaal verwoest. Dode Oekraïense soldaten liggen op straat. Door het Westen geleverde wapens bevinden zich in bijna elke straat. Geen burgers blijven in dit gebied. De strijd is constant.
Je kunt NL ondertiteling instellen.
Ik zag alleen Wagner-soldaten. Alle burgers die wel achterbleven, werden door de Wagner-groep geholpen bij de evacuatie. Mijn naam is Patrick Lancaster en ik denk dat je meer verdient dan wat de westerse mainstream media je willen laten zien. Ik denk dat je informatie moet zien voor beide kanten van de contactlijn.
Waarom denken de westerse reguliere media dat de wereld het niet verdient om rapporten te zien van beide kanten van de frontlinie van de oorlog in Oekraïne? Waarom laten ze je (bijna altijd) alleen dingen zien die positief zijn voor Oekraïne? Waarom wanneer Engelssprekende journalisten dingen proberen te laten zien in door Rusland gecontroleerd gebied, ze worden aangevallen en proberen te worden besmeurd door de westerse MSM? Denk er over na!!
Ik geloof dat je MEER verdient en ik zal ervoor zorgen dat je het hier op dit kanaal blijft krijgen!! We kunnen niet elk verhaal van elke plaats behandelen, maar we kunnen ons best doen en natuurlijk altijd rapporten met volledige Engelse en Russische vertalingen voor u meebrengen. Ik geloof dat je MEER verdient en ik zal ervoor zorgen dat je het hier op dit kanaal blijft krijgen!! We kunnen niet elk verhaal van elke plaats behandelen, maar we kunnen ons best doen en natuurlijk altijd rapporten met volledige Engelse en Russische vertalingen voor u meebrengen. Ik geloof dat je MEER verdient en ik zal ervoor zorgen dat je het hier op dit kanaal blijft krijgen!! We kunnen niet elk verhaal van elke plaats behandelen, maar we kunnen ons best doen en natuurlijk altijd rapporten met volledige Engelse en Russische vertalingen voor u meebrengen.
#RussiaUkrainewar#Russia#Ukraine Ik laat zien wat de westerse media je niet laten zien. Steun ons werk door slechts 5$ te doneren op https://www.buymeacoffee.com/PLnewstoday
De oorlog in Oekraïne #2: Een inschatting van de huidige strijdplannen.
CORONA en OEKRAÏNE: De oorlog tegen de WAARHEID Ab Flipse licht de diverse crises toe want er is veel gebeurd. De waarheid omtrent corona komt steeds sneller boven water maar de nieuwe crisis van de oorlog in Oekraïne neemt in rap tempo deze crisis over in de media. Waarom het belangrijk is daar toch bij stil te staan zie je in dit gesprek met Ab Flipse.
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren. Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. De regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos
Ware beelden 18+ Battle For Bakhmut (speciaal rapport)