Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
U zal insecten eten, Kaag en Rutte aten de duurste steak ter wereld op de G20
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: U zal insecten eten, Kaag en Rutte aten de duurste steak ter wereld op de G20 zo nov 20, 2022 2:28 pm
Onderdeel van de nieuwe wereldorde, zoals gedicteerd door de heren Schwab en Gates, is het eten van vlees van de 3D-printer of van met parasieten beladen wormen en insecten. Maar zulke culinaire hoogstandjes zijn alleen weggelegd voor het gewone volk - de rijke elite vult hun toch al dikke buiken: met de duurste steak ter wereld, Wagyu steak van Kobe beef. Je moet jezelf immers iets gunnen, dus moet de belastingbetaler betalen voor het filantropische voordeel van wereldvernietiging, schrijft Willi Huber .
Op het menu van de G20 van dit jaar in Indonesië stond deze keer heerlijke Wagyu-steak. Origineel Kobe-rundvlees uit Japan kost tussen de 400 en 600 euro per kilo! waarschijnlijk aanzienlijk meer gezien de huidige inflatie. Terwijl veel leden van de zogenaamde elites in privéjets naar Indonesië reisden, prediken ze lijden tot de mensen van de wereld. Maar dit betreft alleen de schijnbaar overbodige, nutteloze eters.
Het zorgt ervoor dat je de legendarische oude film " Eat the Rich " opnieuw wilt bekijken tijdens een bewolkt weekend. Zo ook de sketch van Monty Python met “ Monsieur ” uit de film “ The Meaning of Life ”. Onlangs kwamen we de prachtige korte film “Dinner for few” tegen, waarin in ieder geval de katten overleven. Uit voorzorg distantiëren wij ons van mogelijke antisemitische stereotypen. Wij denken dat fantasieën over wereldheerschappij niets met religie te maken hebben, maar alleen met maximale verdorvenheid.
Maar terug naar het onderwerp. Wat is " Wagyu-rundvlees "? Het is vlees van Japans Kobe beef, waarvoor strenge kwaliteitseisen gelden. De term "Wagyu" betekent simpelweg "Japans rundvlees" in de Japanse taal.
Wagyū-runderen zijn meestal zwart, hoewel er ook rode dieren zijn. Ze zijn middelgroot (stieren: 800-1000 kg, koeien: 450-600 kg) met een goed ontwikkelde schouder en sterke, duidelijk gehoekte achterhand. Op Japanse boerderijen wordt geen alcohol (zoals bier) gevoerd. Er worden geen kunstmatige groeihormonen gebruikt en antibiotica worden niet gebruikt voor preventie, maar alleen voor ziekten die al zijn opgetreden.
In combinatie met het zeldzame voorkomen en de langzame vetmesting is het vlees van Wagyū-runderen niet alleen een delicatesse, maar ook een gewild luxeproduct. Voor raszuivere Wagyū-runderen worden vijfcijferige prijzen in rekening gebracht. Een kilo Wagyū-vlees kan meer dan 1000 euro kosten, afhankelijk van herkomst en snit. – Bron: Wikipedia
Tegelijkertijd eisen diezelfde luxe elites, wier privéjachten vaak evenveel vervuiling veroorzaken als kleine steden, dat de mensen van de wereld aftreden. Dit is geen alleenstaand geval, maar standaard. COP27 klimaathypocrieten: predik veganistische toekomst, eet Angus-rundvlees . En er is waarschijnlijk een reden waarom sommige voorstanders van de klimaatreligie en de Nieuwe Wereld Orde jaar na jaar dikker en irritanter worden. Zie ook: Bill Gates: rijke landen moeten volledig overstappen op synthetisch rundvlees of Klaus "Eat them bugs"-initiatief "Organic Cricket Flour": dubieus poeder gemaakt van gemalen krekels in voedsel.
Net wanneer u dacht dat de globalistische schoften van het Wereld Economisch Forum (WEF) onder leiding van Klaus Schwabb niet erger konden worden, dan komt er nog meer! Op het toppunt van hypocrisie over “voor de kinderen” klaagt het WEF nu over overbevolking en/of stelt het voor dat ouderen euthanasie overwegen “
Nog even dit: mijn columns zijn altijd gratis te lezen. Wil je me steunen (dank je wel!), dat kan hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. Ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
laura123354 vinden dit bericht leuk
U zal insecten eten, Kaag en Rutte aten de duurste steak ter wereld op de G20