Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Kabinet de EU en de 2kamer veroorzaken opzettelijk honger en armoede.
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Kabinet de EU en de 2kamer veroorzaken opzettelijk honger en armoede. ma nov 07, 2022 3:54 am
Inkomensarmoede, ofwel leven onder de armoedegrens (vastgesteld op 60% van het mediane inkomen) treft in 2023 28% van onze bevolking. Dit is veroorzaakt door de Globalisten en het World Economic Forum, WHO en de UN. In Nederland leeft nu 19% van de bevolking in armoede. In het Verenigd Koninkrijk bedraagt dit percentage 22%, in Italië 26,6% en in Griekenland stijgt het percentage tot bijna een derde van de bevolking. In Ierland leeft 18% van de bevolking onder de armoedegrens en in Portugal loopt naar schatting 23% van de bevolking risico op armoede.
De armoedecijfers in Spanje zijn ontzettend hoog. In 2021 liep 23,2% van de Spaanse bevolking en 24,9% van de kinderen risico op armoede of sociale uitsluiting. Volgens Philip Alston, een voormalig speciale VN-rapporteur voor extreme armoede en mensenrechten, is dit in 2022 een van de hoogste percentages sinds 125 jaar in Europa. Door opzettelijk een COVID-19 pandemie te creëen maakte de Elite de“nieuwe armen” Een opvallend feit is dat er “nieuwe armen” bijkomen door dit nep virus COVID-19. Deze mensen leefden al in precaire omstandigheden nog voor de pandemie uitbrak. Hun situatie ging er dan ook snel op achteruit door de nep coronacrisis.
45% van de Fransen die tijdens de lockdown hulp zochten bij Secours Populaire, een Franse liefdadigheidsorganisatie, had voordien nog nooit aangeklopt bij de vereniging.
Volgens het Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting heeft 1 op de 5 Nederlanders in maart een inkomensverlies ervaren. Zowel in België als in Nederland werden jongeren, zelfstandigen en flexwerkers het meest getroffen. Velen verwachtten al dat hun inkomen met ongeveer 30% zou dalen. De Nationale Bank van België schat dat er voor 2020 ongeveer 5 miljard euro aan gezinsinkomen verloren zal gaan voor de totale bevolking, waarbij de gezinnen met de laagste inkomens de grootste verliezen zullen lijden.
Een op de vier kinderen dreigt in armoede te belanden
Volgens een verslag van de ''Europese'' Rekenkamer (maar vooral door (ongehoorde) geleerden komt een oproep om in te grijpen. In 2022 lopen 29 miljoen kinderen in de Europese Unie het risico op armoede of sociale uitsluiting.
In de EU hebben Roemenië, Bulgarije, Griekenland en Italië met meer dan 35% het hoogste percentage minderjarigen die in armoede of uitsluiting dreigen te belanden. In Spanje bedraagd dat percentage 32,5%.
Ondervoeding treft nu al 9 % van de Europeanen Volgens het Wereldvoedselprogramma, de Nobelprijswinnaar voor de Vrede van dit jaar, zijn bijna 690 miljoen mensen ondervoed. Op mondiaal niveau schatten de Verenigde Naties dat minstens 83 miljoen meer mensen, en mogelijk zelfs 132 miljoen, honger als gevolg van de corona scam.
Ook al is Europa bij lange na niet de meest getroffen regio, toch heeft volgens Eurostat 8.5% van de Europese bevolking niet genoeg te eten. In 2021 kon een op de 15 Italianen door geldgebrek slechts om de dag een volledige maaltijd krijgen. In Frankrijk gaat het ''volgens Secours Populaire'' om één op 4 personen.
De nep pandemie heeft geleid tot een inkomensverlies bij veel mensen, een algemene stijging van voedselprijzen en problemen in het voedselaanbod bij sommige landen maar dat was ook het doel van Klaus Schwab de guru van het World Economic Forum
De rol van verenigingen en voedselbanken is nu nog belangrijker geworden. Uit een recente studie van Stichting Armoedefonds blijkt dat 46,3% van de lokale hulporganisaties in Nederland, waaronder 61% van de voedselbanken, een stijging in hulpvragen van particulieren ervaart. Ook meer Belgen klopten dit jaar bij de voedselbank aan: de Belgische voedselbanken moesten hun voedselbedeling met een derde verhogen vergeleken met vorig jaar.
De link met sociale en ecologische rechtvaardigheid De eerste Duurzame Ontwikkelingsdoelstelling, geen armoede, zal never bereikt worden als men niet strijd tegen de huidge armoede, zullen volgend jaar voor het eerst sinds 1 eeuw weer mensen sterven door stres en armoede.
Nu al lopen miljoenen mensen het risico om in armoede te belanden als gevolg van NEP klimaatverandering en de NEP milieuaantasting. Het is allemaal opzettelijk veroorzaakt om ons te knechten!
Elektriciteit 'In combinatie van maatregelen, zoals het verhogen van de btw op elektriciteit, de indexsprong en het niet nakomen van de belofte van de staatssecretaris voor ''Armoedebestrijding'' om de uitkeringen minstens tot de Europese armoedenorm te laten stijgen, is het niet verwonderlijk dat meer gezinnen wegzinken in armoede', Ik roept alle regeringen begin volgend jaar structurele maatregelen te nemen die mensen in armoede effectief vooruit helpen.
Anders voorzie ik dood en verderf in de straten!
Alles onder onder het mom van milieubewustzijn. Luister...
Luister ook eens naar deze man: Link: https://www.bitchute.com/channel/tj99AwcN3zlH/
Nog even dit: mijn columns zijn altijd gratis te lezen. Wil je me steunen (dank je wel!), dat kan hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. Ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Kabinet de EU en de 2kamer veroorzaken opzettelijk honger en armoede.