De globalistische elite zegt dat te veel mensen privés uitgangspunten voor het welzijn van de planeet.
'De auto van bestelwagen in Engeland wordt slechts 4% van de tijd bestuurd', stelt de WEF-krant
Het World Economic Forum (WEF) heeft een gepubliceerd tot het einde van het privé-autobezit.
Het WEF stelt dat het gezamenlijk delen van auto's de beste is om de vraag naar metalen en fossiele brandstoffen te verminderen.
De globalistische elite zegt dat te veel mensen privés uitgangspunten voor het welzijn van de planetet.
De meeste worden nauwelijks bestuurd en een universeel model dat consumenten zal helpen hun auto 'van het bezit naar het gebruik' te maken, is de weg vooruit.
"De auto van bestelwagen in Engeland wordt slechts 4% van de tijd bestuurd", stelt de WEF-krant.
Ze pleiten ervoor dat mensen hun auto moeten gebruiken, omdat "autodeels moeten worden ingezet om voertuigen te gebruiken."
Volgens het WEF is de zoektocht naar privé-eigendom basis en kan het van alles worden toegepast, van auto's tot privéwoningen en zelfs stadsbrede ontwerpprincipes.
et IEA 10-puntenplan om "veranderingen in het gedrag van consumenten" te stimuleren en de vraag naar gas aan de pomp te verminderen, omvat:
1. Verlaag de snelheidslimieten op snelwegen met minimaal 10 km/u
Veel tijdelijke snelheidsbeperkingen op snelwegen, vooral om congestie en/of luchtvervuiling te verminderen en de verkeersveiligheid te verbeteren.
2. Werk waar mogelijk maximaal 3 dagen per week thuis
Minder een van de banen in vooruitstrevende economieën om de mogelijkheden te doen om de vraag te verminderen.
3. Autoloze zondagen in steden
Tijdens de olie tijdens de oliecrisis van 1973 werden landen als Zwitserland, Nederland en West-Duitsland. Steden in andere landen recentelijk gebruikt om te kunnen gebruiken.
4. Verlaag de prijzen van het openbaar vervoer en stimuleer wandelen en fietsen
Investeringen in openbaar vervoer en infrastructuur worden ondersteund door duurzame economische herstelpakketten die zijn begonnen als reactie op de COVID-19-crisis.
5. Alternatieve autotoegang tot wegen in grote steden
Het gebruik van het gebruik van wegen voor privéauto's in grote steden op afwisselende weekdagen is een oplossing met een lange staat van dienst van succesvolle implementatie over de hele wereld.
Chauffeurs in Ierland zijn gemaakt dat ze van de weg zullen worden verplaatst.
De bevolking heeft zich in steden met een "hogere dichtheid" samengpakt onder een klimaatplan dat betrekking heeft op het gedrag van mensen zalrevolutioneren".
Om eenklimaatapocalyps" af te wenden, is de regering van plan om mensen "uit privéauto's te dwingen zij de grootste overtreders van emissies zijn" met voorstellen die onder meer een verbod op fossiele brandstoffen en stedenuit in automobilistengewone media .
"Een recht op het ontwerpproces van de onderliggende waarde in plaats van ontwerp voor productaankoop is van toekomst belang voor overgang".
Het WEF is niet de enige afbeelding van grove lijnen bij iedereen die een voertuig voor privégebruik bezit.
VN sluit zich aan bij World Economic Forum om een einde te maken aan het gebruik van olie, gas en kolen
'De mensheid moet een einde aan de vervuiling door fossiele brandstoffen en de transitie naar hernieuwbare energie'
https://neonnettle.com/news/19098-u-n-joins-world-economic-forum-in-push-to-end-oil-gas-and-coal-use
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En de regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet, dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!