Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
25 mysterieuze branden in voedselverwerkende fabrieken.
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: 25 mysterieuze branden in voedselverwerkende fabrieken. ma jul 11, 2022 6:57 pm
BIDEN: PLAN OM "VOEDSELSCHORT TE VERSPREIDEN". Naarmate meer voedselverwerkingsfabrieken afbranden, doemt de profetie van pre-Messiaanse voedseltekorten op. Hoewel het een samenzweringstheorie wordt genoemd, blijven de feiten onmiskenbaar; de prijzen stijgen omdat de problemen in de toeleveringsketen aanhouden en voedsel duurder wordt.
Het verhaal komt in de nasleep van een presidentiële voorspelling dat voedseltekorten op het punt stonden werkelijkheid te worden als gevolg van de oorlog in Oekraïne. Terwijl hij het onderwerp aankaartte, maakte president Biden een blunder waardoor het leek alsof de voedseltekorten in feite gepland waren.
“We hadden een lange discussie in de G7 met zowel de Verenigde Staten, die een belangrijke – de op twee na grootste producent van tarwe ter wereld – heeft als Canada, dat ook een grote, grote producent is, en we beide spraken over hoe we voedsel en voedseltekorten sneller kunnen vergroten en verspreiden', zei Biden op 24 maart op het NAVO-hoofdkwartier in Brussel. De video is verwijderd door Facebook. Het transcript van dat adres is ook enigszins gewijzigd.
“Wat betreft voedseltekorten, ja, we hadden het over voedseltekorten. En het wordt echt', zei Biden vorige week op een persconferentie in België na het bijwonen van vergaderingen van NAVO- en G7-leiders.
De president noemde de inflatie van 8% 'de prijs van sancties'. "Zowel Rusland als Oekraïne zijn de graanschuur van Europa geweest op het gebied van bijvoorbeeld tarwe, om maar één voorbeeld te geven", zei Biden.
GOLF VAN VUUR
Terwijl Biden Rusland de schuld gaf, ontstonden overal in de VS branden in voedselproductiefaciliteiten. Ondanks de afbuiging van Biden, vonden veel van de branden plaats vóór het conflict in Oekraïne:
Op zaterdagavond brak er brand uit in de Perdue Farms-faciliteit in het South Norfolk-gebied van Chesapeake, North Carolina. Tien dagen geleden stortte een klein vliegtuig neer binnen een mijl van de landingsbaan van de Covington, Georgia Municipal Airport, en raakte een General Mills-voedselfaciliteit
Op zondag werd gemeld dat "bijna een dozijn bosbranden" net hadden geraasd door belangrijke landbouwgebieden van Nebraska.
Midden in de nacht, op 23 maart, brak er brand uit op het dak van de voedselverwerkingsfabriek van General Mills in Cedar Rapids, Iowa.
Op 28 maart verloor Maricopa Food Pantry, een lokale voedselbank in Arizona, 50.000 pond aan voedsel bij een brand die plaatsvond "slechts 15 minuten nadat hun voedselbank was gesloten", aldus Arizona's Family , aangesloten bij CBS . AZCentral citeerde CEO Jim Shoaf door te stellen dat 15.000 pond vlees en 40.000 pond ingeblikte goederen en "andere goederen" verloren zijn gegaan in de brand. Op 31 maart beschadigde een structuurbrand een groot deel van de Rio Fresh-uienverpakkingsfaciliteit in San Juan, Texas. Het was de grootste verpakkingsfaciliteit voor verse uien in de regio.
Op 12 april brak er een grote brand uit in het East Conway Beef and Pork-slachthuis in New Hampshire.
Op 13 april brandde de Taylor Farms California Foodservice-productiefaciliteit in Salinas, Californië, bijna volledig af. De faciliteit had bijna 1.000 mensen in dienst. Een update op de website van het bedrijf beschreef de Salinas-faciliteit als de primaire productiefaciliteit.
Op 14 april stortte een klein vliegtuig neer in de Gem State-voedselverwerkingsfabriek in Heyburn, Idaho. De website van het bedrijf beschrijft zichzelf als een bedrijf dat jaarlijks 18.000 hectare aardappelen verwerkt. Op 19 april werd het hoofdkantoor van Azure Standard, de belangrijkste onafhankelijke distributeur van biologisch en gezond voedsel in het land, door brand verwoest. Het bedrijf heeft een verklaring vrijgegeven dat als gevolg van de vernietiging, het bedrijf "voor de korte termijn een niet-voorraadstatus zal ervaren voor Azure Market-oliën, honing en azijn - in principe elk vloeibaar Azure Market-product - evenals onze johannesbroodproducten. ” De vernietiging kan ook gevolgen hebben voor de productleveringen van hun fruitverpakkingsfaciliteit.
Op 24 maart 2022 verwoestte een brand de aardappelverwerkingsfabriek Penobscot McCrum in Belfast, Maine.
Volgens KAIT veroorzaakte een brand op 16 maart 2022 grote schade aan een nieuwe productielijn voor Hot Pockets in een Nestle-fabriek in Jonesboro, Arkansas.
Op 16 maart trof een grote brand de 1,2 miljoen vierkante voet. Walmart-fulfilmentcentrum, Plainfield, Indiana.
Op 22 februari 2022 veroorzaakte een explosie van een propaanketel een brand die de aardappelchipsfabriek Shearer's Foods in het noordoosten van Oregon verwoestte.
Op 3 februari 2022, volgens NBC15 in Madison, WI., verwoestte een brand een deel van de Wisconsin River Meats-site in Mauston.
Op 13 januari 2022 hebben volgens KALB een explosie en brand de Cargill-Nutrena-fabriek in Lecompte, Louisiana, beschadigd.
Op 6 januari 2022 heeft een brand volgens CHCH-TV grote schade aangericht aan een pluimveeverwerkingsfabriek in Hamilton, Ontario .
Op 13 december 2021 brak er brand uit in een voedselverwerkingsfabriek in San Antonio, Texas. Toen de brandweer ter plaatse kwam, troffen ze een vriezer in brand aan in de faciliteit. $ 150.000 aan voedsel werd vernietigd in het vuur.
Op 29 november 2021 brak er brand uit in de vleesverwerkingsfabriek Maid-Rite Steak Company in Scott Township, Lackawanna County, Pennsylvania. De oorzaak van deze brand is een ongeval.
Op 12 september 2021 brak er brand uit in de rundvleesverwerkingsfabriek van JVS USA in Grand Island, Nebraska. Volgens Drovers , de oudste publicatie over vee van het land, werd vastgesteld dat het vuur afkomstig was van een verwarming nabij het dak in het destructiegebied van de fabriek.
Op 23 augustus 2021 brak er brand uit bij Patak Meat Products in Cobb County, Georgia. In maart 2022 liet het bedrijf op Facebook weten dat het nog steeds aan het herbouwen is.
Op 31 juli 2021 brak volgens WVTM , het NBC-station in Birmingham, Alabama, brand uit in de destructiefabriek van Tyson's River Valley Ingredients in Hanceville, Alabama.
Op 25 juli 2021 beschadigde een brand een fabriek van Kellogg's in Memphis, Tennessee . Volgens de brandweer ontstond er per ongeluk een vonk toen een defecte transportband een brand veroorzaakte in een rijstdroogmachine.
Op 30 april 2021 brak er brand uit in de varkensvleesverwerkingsfabriek van Smithfield Foods in Monmouth, Illinois.
Op 11 januari 2021 verwoestte een brand de vleesverwerkingsfabriek van Deli Star in Fayetteville, Illinois, volgens Meat+Poultry .
[size=13]Snopes [/size] "ontkrachtte" de claim door 26 van dergelijke incidenten op te sommen en op te merken dat geen van de incidenten door de autoriteiten werd vastgesteld als zijnde veroorzaakt door brandstichting. Snopes beweerde dat "dergelijke branden relatief veel voorkomen" in een land met "36.000 voedsel- en drankverwerkingsbedrijven in bedrijf". Tegelijkertijd worden 27 miljoen commerciële kippen en kalkoenen geruimd vanwege de vogelgriep.
Vorige week waarschuwde de FBI dat ransomware-aanvallen op boeren waren gericht. Deze aanvallen vinden meestal plaats tijdens de kritieke plant- en oogstseizoenen, waarbij aanvallers hopen de operaties te verstoren, financiële verliezen te veroorzaken en de voedselvoorzieningsketen te beschadigen.
PROFETIE: HOORN IN HET EINDE VAN DE DAGEN Wereldwijde hongersnood wordt beschreven als een voorloper van het Messiaanse tijdperk. De Talmoed (Sanhedrin 97a) beschrijft een nauwkeurig schema van toenemende hongersnood, gebaseerd op de zevenjarige Shemitta (Sabbatical) cyclus die de Messias voorspelt. De Talmoed citeert de voorspelling van de profeet Amos over bizarre regen:
Citaat :
Daarom heb ik u drie maanden voor de oogsttijd de regen onthouden: ik zou het op de ene stad laten regenen en niet op de andere; Het ene veld zou worden beregend, terwijl het andere waarop het niet regende, zou verdorren. Amos 4:7
Opgemerkt moet worden dat het vorige vers expliciet stelt dat het einde der dagen extreme hongersnood zal zien als een middel om mensen aan te sporen zich te bekeren voor de Messias:
Citaat :
Ik, van Mijn kant, heb je in al je steden reinheid van tanden gegeven, en gebrek aan voedsel in al je nederzettingen. Toch keerde je niet naar Mij terug - verklaart Hashem . Amos 4:6
De Talmoed gaat verder met het beschrijven van de volgende jaren in de sabbatscyclus van hongersnood: Gedurende het tweede jaar van die periode zullen pijlen van hongersnood worden afgeschoten, wat aangeeft dat er alleen op bepaalde plaatsen hongersnood zal zijn. Er zal een grote hongersnood zijn gedurende het derde jaar, en mannen, vrouwen, kinderen, vromen en mannen van actie zullen sterven, en de Torah zal vergeten worden door degenen die het bestuderen. In het vierde jaar zal er veel maar niet veel zijn. Er zal een grote overvloed zijn gedurende het vijfde jaar, en ze zullen eten, drinken en zich verheugen, en de Thora zal terugkeren naar degenen die het bestuderen. Gedurende het zesde jaar zullen er hemelse stemmen worden gehoord. Tijdens het sabbatsjaar zullen oorlogen, bijvoorbeeld de oorlog van Gog en Magog, worden gevoerd waarbij het Joodse volk betrokken is. Gedurende het jaar na de afsluiting van het sabbatsjaar zal de zoon van David komen.
Deze wereldwijde voedselcrisis werd ook voorspeld in een profetisch visioen door Rabbi Schneur Zalman van Liadi , een beroemde 18e-eeuwse Joodse geleerde en leider die bekend staat als de "Alter Rebbe". Terwijl hij uit de Torah-rol las, had de Alter Rebbe een visioen dat de Messias zou komen na het jaar 5775, zes jaar geleden. Zijn visie was gebaseerd op de Joodse traditie dat de wereld vanaf de schepping een algemene hoeveelheid levensonderhoud kreeg om 4.000 jaar mee te gaan. Als dat levensonderhoud ophield, zou de Messias komen. Volgens de Hebreeuwse kalender wordt in de Talmoed, het boek van de Joodse mondelinge wet, geleerd dat de Messias op elk moment tussen het jaar 4000 en het jaar 6000 kan komen. Zijn visioen kwam tijdens het lezen van het gedeelte van de Torah dat handelt over de halve sikkel elk jaar van elke joodse man afgenomen.
De halve sikkels van de 600.000 Joden in de woestijn (Numeri 1:46) kwamen overeen met honderd talenten zilver, waarbij elk talent uit 3.000 volle sikkels zilver bestond. Maar de Bijbel vermeldt nog eens 3.550 halve sikkels (1.775 volle sikkels), waarvan Mozes de zilveren haken maakte aan de bovenkant van de pilaren die werden gebruikt om het scherm rond de tabernakel in de woestijn op te zetten. De Alter Rebbe legde uit dat die 1.775 sikkels zilver die aan de tabernakel werden gegeven, de wereld nog eens 1.775 jaar van levensonderhoud gaven.
Zoals de wetenschappelijke experts hebben opgemerkt, raakt dit voedsel snel op. Link: https://www.thehouseofdavid.org/prophetic-map/2022/5/3/25-mysterious-fires-at-food-processing-plants-across-us-end-of-days-food-shortage
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren. Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En de regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet, dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos
Hielke Roos vinden dit bericht leuk
25 mysterieuze branden in voedselverwerkende fabrieken.