Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Onderwerp: Maleisische premier over de Khazariaanse maffia. di jun 21, 2022 3:55 pm
Mahathir Mohamad: "Waarom kan ik niets tegen de Joden zeggen, als veel mensen nare dingen over mij zeggen, over Maleisië? Ik heb niet geprotesteerd, ik heb niet gedemonstreerd."
De Maleisische premier Mahathir Mohamad heeft onlangs een storm van controverse veroorzaakt toen hij werd uitgenodigd op een conferentie aan de Columbia University. Joodse groepen uit het hele land werden door het dolle heen en gingen zelfs zo ver dat ze de universiteit veroordeelden voor het uitnodigen van een gemene antisemiet op de school.
Hoe is het mogelijk, zo redeneren ze, dat een Ivy League-school het initiatief zou nemen om zelfs een man te entertainen die heeft gezegd dat de Khazariaanse Bankierscultus “de wereld bij volmacht regeert”? Dat is ondenkbaar! Dat is schandalig! De universiteit moet gestraft worden!
In ieder geval werd Mohamad tijdens een vraag-en-antwoordsessie door een student gevraagd naar zijn opvattingen in het verleden, en hij gaf absoluut niet toe aan druk. Toen de student hem naar de Holocaust vroeg, antwoordde hij: “Ik oefen mijn recht op vrije meningsuiting uit. Hoe komt het dat ik niets tegen de Joden kan zeggen, terwijl veel mensen nare dingen over mij zeggen, over Maleisië? Ik heb niet geprotesteerd, ik heb niet gedemonstreerd.” [1]
Dat is een interessant punt. Waarom zou de Khazariaanse maffia elke activiteit stopzetten als iemand iets zegt wat ze niet leuk vinden? Vragen ze impliciet de hele wereld om alleen voor hen een speciale regel te maken? Bedoelen ze ons te vertellen dat ze ook niet om de gevoelens van andere mensen geven? Als ze dat doen, wat is dan de ophef? Als ze zeuren en jammeren over wat Mohamad zei, wat dacht je van mensen beesten en kakkerlakken en zelfs ezels te noemen? Weten ze niet dat Israëlische premiers en functionarissen de Palestijnen al tientallen jaren zo noemen? Kende de Khazariaanse Bankster Cult een rabbijn met de naam Ovadiah Yosef?
In 2010 verklaarde Josef: “Waarom zijn heidenen nodig? Ze zullen werken, ze zullen ploegen, ze zullen oogsten. We zullen zitten als een effendi en eten. Daarom zijn er heidenen geschapen.” [2] Josef vervolgde:
“In Israël heeft de dood geen heerschappij over hen... Bij de heidenen zal het zijn zoals elke persoon – ze moeten sterven, maar [God] zal hen een lang leven geven. Waarom? Stel je voor dat iemands ezel zou sterven, dan zouden ze hun geld verliezen. Dit is zijn dienaar... Daarom krijgt hij een lang leven, om goed te werken voor deze Jood. Heidenen zijn alleen geboren om ons te dienen. Zonder dat hebben ze geen plaats in de wereld – alleen om het volk van Israël te dienen.” [3]
Josef zei ook over Arabieren: “Hoe kun je vrede sluiten met een slang? Die boosdoeners, de Arabieren – er staat in de Gemara [Talmoed] dat het God speet dat hij ooit die zonen van Ismaël heeft geschapen.” [4]
Natuurlijk nam Benjamin Netanyahu snel afstand van Josef toen hij die prachtige woorden uitsprak. Hij gaf een verklaring af waarin hij zei dat de preken van Josef "niet mijn benadering of het standpunt van de Israëlische regering weerspiegelen". Tot nu toe, zo goed.
Maar toen Josef in 2013 stierf, verklaarde Netanyahu: "Het Joodse volk heeft een van de wijste mannen van zijn generatie verloren." [5] Een van de wijste mannen? Welnu, volgens deze logica leerde Josef het Joodse volk, inclusief Benjamin Netanyahu, dat de Goyim ezels zijn. Hoe zou de Israëlische regering, onder toezicht van Netanyahu, anders doorgaan met het afslachten, verminken en genadeloos uitroeien van de Palestijnen? [6] Hoe zouden ze anders de nederzetting verder uitbreiden? [7]
En vergeet niet wat de Israëlische politicus en minister van Justitie Ayelet Shaked. "Wie is de vijand?", vroeg ze. “Het Palestijnse volk. Waarom? Vraag het ze, ze zijn begonnen…” Shakeds politieke ideologie met betrekking tot de Palestijnen is het waard om volledig te citeren:
“Het Palestijnse volk heeft ons de oorlog verklaard en wij moeten met oorlog reageren. Geen operatie, geen trage, geen lage intensiteit, geen gecontroleerde escalatie, geen vernietiging van terreurinfrastructuur, geen gerichte moorden. Genoeg met de schuine verwijzingen. Dit is een oorlog. Woorden hebben betekenissen. Dit is een oorlog.
“Het is geen oorlog tegen terreur, en geen oorlog tegen extremisten, en zelfs geen oorlog tegen de Palestijnse Autoriteit. Ook dit zijn vormen van het mijden van de werkelijkheid. Dit is een oorlog tussen twee mensen. Wie is de vijand? Het Palestijnse volk. Waarom? Vraag het ze, ze begonnen...
“Achter elke terrorist staan tientallen mannen en vrouwen, zonder wie hij niet aan terrorisme zou kunnen deelnemen. Actoren in de oorlog zijn degenen die ophitsen in moskeeën, die de moorddadige leerplannen voor scholen schrijven, die onderdak geven, die voertuigen leveren, en al degenen die hen eren en hun morele steun geven.
“Het zijn allemaal vijandige strijders, en hun bloed zal op al hun hoofden zijn. Dit geldt ook voor de moeders van de martelaren, die hen met bloemen en kussen naar de hel sturen. Ze zouden hun zonen moeten volgen, niets zou rechtvaardiger zijn. Ze zouden moeten gaan, net als de fysieke huizen waarin ze de slangen hebben grootgebracht. Anders zullen er daar meer kleine slangetjes worden grootgebracht.” [8]
Shaked verklaart dat ze van plan is om " vergevorderde democratiseringsprocessen in Israël te bevorderen", maar hoe past dat in het idee dat alle Palestijnen de vijand zijn? Denkt Shaked echt dat democratie zelfs kan bestaan zonder wat Kant de categorische imperatief of praktische reden zou noemen? Kunnen de wetten van Israël met betrekking tot de Palestijnen echt universeel worden gemaakt?
En als je denkt dat dit vergezocht is, moeten we misschien Rabbi Yitzhak Ginsburg erbij halen, die ondubbelzinnig zei: "Elk proces dat gebaseerd is op de veronderstelling dat joden en goyim gelijk zijn, is een totale aanfluiting van gerechtigheid."[4] Lang daarvoor Netanyahu op het politieke toneel verscheen, vergeleek premier Yitzhak Shamir de Palestijnen met ‘sprinkhanen’. [9] Voormalig IDF-stafchef Raphael Eitan verklaarde al in de jaren tachtig:
“ We verklaren openlijk dat de Arabieren geen recht hebben om zich te vestigen op zelfs maar één centimeter van Eretz Israël... Geweld is alles wat ze doen of ooit zullen begrijpen. We zullen de ultieme kracht gebruiken totdat de Palestijnen op handen en voeten naar ons toe komen kruipen.”
Rabbi Yaacov Perrin: “Een miljoen Arabieren is geen Joodse vingernagel waard.” [10] MK Rabbi Eli Ben-Dahan verklaarde zelf dat Palestijnen " beesten zijn, ze zijn niet menselijk ." MK Rabbi Eli Ben-Dahan voegde toe: "Een Jood heeft altijd een veel hogere ziel dan een niet-Jood, zelfs als hij homoseksueel is."
Wat we hier zeggen is dat Mohamad een punt heeft toen hij verklaarde dat de Khazariaanse maffia en hun lakeien hem moeten uitleggen waarom ze de tegenstelling niet zien.
[1] “Een uitdagende Maleisische premier verdedigt zijn antisemitisme in naam van de vrijheid van meningsuiting”, Times of Israel , 26 september 2019.
[2] Geciteerd door Jonah Mandel, "Yosef: heidenen bestaan alleen om joden te dienen", Jerusalem Post , 18 oktober 2010.
[4] Geciteerd in Lazar Berman, "5 van Ovadia Yosef's meest controversiële citaten", Times of Israel , 9 oktober 2013.
[5] Geciteerd in Dan Murphy, "Rabbi Ovadia Yosef, in zijn eigen woorden", Christian Science Monitor , 7 oktober 2013.
[6] Zie bijvoorbeeld Norman Finkelstein, Method and Madness: The Hidden Story of Israel's Assaults on Gaza (New York: OR Books, 2014).
[7] Zie bijvoorbeeld Avaneesh Pandey, "Israel Expands Settlements in Occupied West Bank, Seizes Large Track Near Jericho", International Business Times , 16 maart 2016.
[8] Ishaan Tharoor, "Israëls nieuwe minister van Justitie beschouwt alle Palestijnen als 'de vijand'", Washington Post , 7 mei 2015.
[9] Geciteerd in Alan Cowell, "An Israeli Mayor is Under Scrutiny", NY Times , 6 juni 1989.
[10] Ron Kampeas, "Andrew Sullivan is Yitzhak Shamir een verontschuldiging verschuldigd", Jewish Telegraphic Agency , 6 mei 2015.
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En de regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet, dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden,