Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Rutte en Klaus Schwab willen Food Hubs, wat is een Food Hub precies?
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Rutte en Klaus Schwab willen Food Hubs, wat is een Food Hub precies? ma jun 13, 2022 11:55 am
En als ons kabinet dat wil waarom kopen we dan de boeren uit? Want dat klopt niet met wat een Food Hub betekent. Tenzij Rutte en de linkse mafklappers ons voedsel willen betrekken uit omringende landen en of Afrika.
Waarom zou onze nederlandse bevolking dat willen? dan zijn ze afhankelijk van andere landen terwijl ons land een van het grootste toelevering bedrijf in de wereld is. Waarom onze weelde in de waagschaal gooien? of sterker nog weggeven aan andere landen? Als we dat doen zijn we volgens mij allemaal van het padje en rijp voor een inrichting. Maar ons Kabinet gaat het wel doen! ons uitleveren aan de honden van het WEF. Gezien ons landsvermogen op dit moment te grabbel word gegooid door een aantal globalistische idioten die in de partijen als VVD,CDA,D66 en CU zitten gaan bij mij nu de alarm bellen af het Volk kiest hier niet voor alleen wat idioten o.a Mark Rutten en Siegrid Kaag die Klaus Schwab de hielen likken.
VOEDSELHUBS, IN HET ALGEMEEN Simpel gezegd, een voedselhub is een verzamelnaam voor een economisch model dat ernaar streeft voedselproducten uit één regio te verzamelen en een centraal kanaal (of hub) te bieden via welke ze aan regionale kopers worden verkocht. Afhankelijk van het model kan het er heel anders uitzien. Sommige Food Hubs zijn coöperaties van producenten, sommige zijn coöperaties van kopers, sommige zijn bedrijven met winstoogmerk, sommige zijn non-profit. Sommige kopen inventaris en verkopen deze opnieuw, en sommige werken op consignatiebasis.
Gewoonlijk bestaan Food Hubs puur om de reden dat de lokaal geteelde, kleine en middelgrote (en meestal ecologisch en sociaal duurzamere) landbouw een groter deel van de taart van de voedselvoorzieningsketen wordt, maar ze kunnen ook sociale doelen hebben, van het vergroten van goede toegang tot voedsel voor regionale bewoners, tot het ondersteunen en aanmoedigen van beleid dat toegang tot voedsel ondersteunt en sociaal ondernemerschap en de economische ontwikkeling op het platteland en in de stad bevordert.
VOEDSELHUB betekent gewoon de macht aan stakeholders geven. Een Food Hub is een non-profit, multi-stakeholder coöperatie Food Hub. Dit betekent dat ze er zijn om niet alleen boeren te dienen, en niet alleen consumenten, maar beide. De reden van bestaan is om een meer participatief, adaptiever en ''rechtvaardiger'' voedselsysteem te creëren.
Het voedsel huub model dat ze in 2023 willen gaan gebruiken is een groothandelsverzendingsmodel. Producentenleden van Co-op Food Hub-leveranciers kunnen hun producten en inventaris te koop aanbieden via een online platform. Dat platform zal toegankelijk zijn voor groothandelaren, zoals foodservice en kruidenierswinkels. Food Hub zal technisch gezien geen eigenaar zijn van het product, maar een centraal kanaal bieden waardoor een reeks kopers de gekweekte producten op één centrale plek kan kopen.
Ze bieden dan marketing, verkoop, advertenties, klantenondersteuning en bezorging, waardoor boeren minder tijd hoeven te besteden aan het leveren en contact opnemen met kopers, en kopers minder tijd hoeven te besteden aan het contacteren van individuele boeren. zo is er voordeel voor alle partijen!
DUS WAT ZIT HET VOOR ONS ALLEMAAL? Regeringen willen dat meer van het voedsel dat we eten hier geproduceerd wordt. Waarom? Kortere toeleveringsketens betekenen meer transparantie en meer participatie. We hebben gezien, dat door ''opzettelijk de hoax COVID-19, te gebruiken'' de resulterende destabilisatie in wereldwijde toeleveringsketens die prijsstijgingen, tekorten en schommelingen veroorzaakten. Om nog maar te zwijgen over het feit dat deze wereldwijde toeleveringsketens die zoveel van ons voedsel leveren ondoorzichtig zijn, waardoor veel arbeidsmisbruik en negatieve milieueffecten worden verhuld. Een voedselhub is slechts een onderdeel van het opbouwen van een lokale economie die transparant, traceerbaar, rechtvaardig en veerkrachtig is.
MAAR VERKOPEN DIE OOK AAN INDIVIDUELE HUISKOPERS? Nee, en dat heeft verschillende redenen het lokaal voedsel kopen de Producer-leden, en ondersteunen dit absoluut via de boerenmarkt. Maar er is bewust voor gekozen om de oriëntatie van Food Hub wat verder in de toeleveringsketen te plaatsen, met als doel meer lokaal voedsel in de supermarkten en restaurants te krijgen.
Op de langere termijn zal dit helpen de algemene marktvraag naar lokaal geproduceerd voedsel te laten groeien en boerderijen in staat zal stellen zich meer op landbouw te concentreren en minder op direct marketing. Het kan bestaande boerderijen helpen opschalen om nieuwe efficiëntieniveaus te vinden en mogelijk meer kleine boeren helpen de markt te betreden. Het is een doel voor de langere termijn, het is een systeembenadering op de lange termijn.
Ik noem het Food hubs systeem diefstal door de rijken en de stakeholders! Het is niet meer niet minder een manier om het volk nog meer in de armoede drukken de zaak uit handen te nemen van de bevolking, ons afhankelijk maken van stakeholders en ons land uitleveren aan vreemde mogendheden wat eigenlijk volgens de wet ook nog eens verboden is.
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren. Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En de regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet, dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos
Rutte en Klaus Schwab willen Food Hubs, wat is een Food Hub precies?