Het einde in zicht
🤪🤪?
Neeee, niet van wat de meeste achterlijke kanariepietjes denken
.
Die denken namelijk dat hun gewone leventje van 2,5 jaar geleden gewoon weer verder kan gaan 🥴🥴🥴🤯🤯🤯.
Nu schat ik de laatste jaren mijn medemens al helemaal niet meer hoog in, maar heb nu toch echt de bevestiging dat het gemiddelde IQ gewoon echt onder de 100 ligt
🤪
.
Maar echt, ff serieus
.
Ik hoor echt veel te weinig mensen spreken over de leugens van de roverheid.
Een enkeling die het over de wederom stijgende en niet te betalen benzine prijzen heeft.
Sommige beginnen uiteindelijk toch te klagen over de giga prijzen die we voortaan betalen voor een tasje boodschappen.
Een zeldzame die zich zorgen maakt over de toekomst van hun kinderen.
Ik hoor echt niemand over de verkrachting van de koop en huurprijzen.
Ben ik nu zelf echt helemaal onnozel en niet van deze planeet of is de rest van de wereld gewoon ontspoort.
Ik hou het nog steeds bij het 2e.
Ik vind mezelf toch wel heel bij de tijd en dat zonder mezelf op de borst te slaan of te pochen.
Ik denk echt elke dag opnieuw zodra ik mijn ogen open doe, waarom???
Waarom willen ze het niet inzien 🥺🥺.
Waarom willen ze er niets over horen 🥺🥺.
Waarom willen ze het gewoon niet weten 🥺🥺.
Waarom maken ze mij voor alles en nog wat uit, niet dat ik daar ook maar 1 seconde van wakker lig
🤪🤪,maar toch
.
Ach ja, het leven is te goed.
Wie maakt zich nu zorgen om onze gepensioneerden en oudjes.
Wie maakt zich nu zorgen om de gepamperde jeugd.
Helemaal niemand toch
.
Het zal jullie toch aan jullie apenpokkenvirus holletje kriebelen
.
Neeeeeeeee joh, gekke wappie Harry.
Wij zijn geprikt, wij gaan wederom prikken, wij hebben het goed.
Wij mogen alles, de QR is welkom, we omarmen wederom alle maatregelen die gaan komen.
Gewoon wederom 1,5 meter afstand aanhouden, gewoon heerlijk die bekpamper weer op doen, lekker man 🤪
.
Oversterfte komt door jullie wappies, jullie moeten gewoon prikken.
Tja, wauzenwinkel Harry.
Jij bent zelf niet goed.
We worden gewoon beschermd, ben daar gewoon blij om.
Gelukkig zijn er prikjes en medicijnen voor elke pandemie die gecreëerd gaat worden.
Ben blij dat we gedwongen worden om de klimaatverandering tegen te gaan.
Ben blij dat de controle maximaal is, dat uw roverheid uw ziel beheerst en verkoopt aan de hoogste farmaceutische bieder.
Ben gewoon blij dat er controle is op jouw co2 uitstoot strakjes en dat je op allerlei manieren teruggefloten wordt. Ben nu eens gewoon enthousiast over de bepalende WEF roverheid.
Nou vooruit dan maar.
Nogmaals, ik blijf gewoon in herhaling vallen.
Nog een keertje dan, voor de roverheid believers van dit moment.
Gewoon omdat het kan en omdat het natuurlijk verschrikkelijk goed gaat economisch gezien
Komt hij weer, let op, let op, attentie, attentie.
"U zult niets meer bezitten en toch gelukkig zijn"
"lieve groetjes van klausie wausie en zijn wef aanhangers"
"Zoals het nu gaat, gaan we de goede kant op".
Nou, ik kan maar 1 ding beloven nu.
Wij leven ons leven optimaal en maximaal.
Mocht dit afgenomen worden binnen afzienbare tijd door jullie ontkennende en onwetende mafklappers, berg je dan maar alvast.
Ik ga jullie echt verantwoordelijk houden met alle gevolgen van dien.
Ennuh, voor alle deugneuzen die altijd meelezen maar te bang zijn om te reageren.
Ik geef nu geen dreigement maar wel een belofte
.
Ons leven is goed, neem dat gewoon niet af.
Hoe ouder wij worden hoe mooier wij zijn en dat willen wij blijven
Harry,
Link: https://web.facebook.com/harry.audenaerd
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En de regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet, dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden,